Концерт!

239 13 4
                                    

-Сунг, хайде оправяй си нещата! Рей и Джи-Лу ни чакат пред вратата, БЪРЗО!
-Добре, де, Ели, чакай, май забравих да си взема... Ох, незнам, тръгвай, тръгвай..!
-Ей, най-накрая!
Гледна точна Ели:
-Здрасти, Рей! -казах аз.
-Ели!!! Много ми липсваше!
-И ти на мен!
-...момичета, трябва да хващаме самолета... Защото той излита след час, БЪРЗО В ТАКСИТО, БЪРЗО!
  Така момичета бързо, бързо се качиха в самолета за Южна Корея, където трябваше да бъдат настанени в хотел близо до мястото на концерта на любимата им група BTS. След като слязоха на летището те се качиха в кола предназначена да ги закара до хотела.
Гледна точка Сунг:
-Хахахха, момичета стига, само ме разсмивате, стягайте се, утре е концерта, няма да се лигавим, нали?
-Права си... -каза Ели
-Добре... Ама, Рей ти в какъв хотел избра да пренощуваме?-пита Джи-Лу
-Ами, забравих как се казва, но помня, че имаше басейн и... Големи широки спални за всеки случай...
-Еее, браво Рей! -извиках аз
След пет минути празни приказки шофьорът остави момичетата пред един меко казано грозен хотел. Момичетата си взеха багажа и разбира се първото, което направиха е да започнат да обвиняват Рей и да спорят.
Щом влязоха в хотела и отидоха на рецепция пратиха Джи-Лу да говори с жената за стаите.
Гледна точка Джи-Лу:
Пратиха мен на рецепция, защото аз съм можела да говоря корейски поне малко... Както и да е, бяхме отвратени от хотела. На всичкото отгоре беше в края на града-доста далеч от концерта. Нямаше къде да отидем, освен да търпим мизерията до следващия ден...
Беше 13:00 часа, аз събудих момичетата, защото те бяха много уморени от предишния ден, така след 30 минути караници какво точно да правим, решихме да се облечем, да закусим, след това да вземем кола под наем за да се преместим в друг хотел...

Гледна точка Ели:
Беше към 16:00,когато аз седях с всички куфари пред хотела и чаках моите патки да дойдат. Те трябваше да запазят стая в новие хотел. Чаках, чаках, звънях никой нищо... Накрая реших да тръгна към автобусната спирка. Докато вървях натам видях група от момичета, които викат и са заобиколили няколко момчета. Щом се приближих, разбрах, че всъщност тези момчета са V, Jimin и Jungkook от BTS.Честно щях да подскоча от радост и да хвърля всички багажи, които носех, но точно тогава V извика:
-Хей, кой харесва RM?
-Аз, Аз, Аз!!!
-И аз!
-Тогава бързо тичайте, вижте той беше ей... Там!
Почти всички хорца се разказаха, а тези, които останаха имаха честта да се запознаят с мен:
-Извинете, ще оставите ли, клиентите ми, трябва да ги заведа до мястото, където ще си починат. -набързо измислих тая глупост и хванах V за ръката и го завдох по-далеч от тълпата. Той ми каза:
-Мерси, много! Всички са много досадни... Ти си първото момиче, което не ми се нахвърля отгоре, ам... Изглежда обаче, че ди ни фенка.
-Хахаха, да фенка съм ви!
-Супер! -каза Jimin-това е номерът ми, звънни ми след концертта, надявам се, ше ходиш?
-Да, разбира се! Благодаря! Чао, че... -точно тогава видях, че имам 10 пропуснати обаждания от Сунг и се затичах към едно такси пред мен. Щом се качих, видях, че в ръката ми е останала бележката с номерът на Jimin,тогава толкова много се зарадвах, че щях да скоча до небето!!!

След този миг на щастие на Ели и се обади Рей. Ели разказа на Рей какво е станало, тогава те се разбраха да се чакат направо в едно кафене срещу мястото на концерта и около 18:00 те вече бяха там и си говореха на тема BTS разбира се.
-Концерта беше от 19:30 часа, нали?
-Да
-Супер, нека да тръгваме, тъкмо да се обадим на Jimin.
-Няма проблем-каза Ели

Гледна точка Рей:
Беше ми гадно, защото исках да съм на мястото на Ели. След концерта се обадихме на Jimin,защото той не ни вдигна преди това, но... Тогава се случи нещо странно. Ели, V и Jimin се срещнаха зад залата на концерта. Говореха си около 10 минути след това Ели се качи в една кола заедно с V и Jimin. Ние викахме, но нищо не стана... Изглеждаше сякаш Ели наистина ни заряза и ни остави. Нямаше какво друго да направим освен да се приберем в хотела...

~Luck~Where stories live. Discover now