ГЛТ:Ви
Имахме концерт в Сеул. Доста хора щяха да дойдат, така че реших, че ще е добър вариант да се запозная с някои фенове. Концерта беше след няколко дни. Започнахме усилени репетиции... Сякаш този концерт бе нещо много важно... Така или иначе бяхме много очуждени... Единствено можех да си говоря с Кук, Джин, Хоби... Те не бяха замесени в любовните ни драмички... Вече ми беше писнало от тях... Всички останали ме гледаха на кръв... Сякаш ме мразят...
След като свършихме и последната репетиция, RM ме изчака и ме попита:
-Човек, кво става?
-Не знам...
-Всички се държите много странно. Виж, разбирам любовта е хубаво нещо, но вие прекалявате... А под вие имам предвид ти, Шуга и Джимин... Много драми, много нещо...
-Защо аз?!? Аз се опитвам да оправя нещата
-Не се опитвай да ги оправяш... Щом са се случили няма връщане назад... Просто намери баланс между любовта и групата... Става ли?
-Прав си... Става!
Така ние тръгнахме... Извикахме Ели и Рей да излезем, но ето че не може без още една солидна драма... Джимин звънна по телефона на RM. Тогава разбрахме, че Кейли и Сунг са изчезнали, по-скоро избягали..? Не можахме да разберем. Ели и Рей тръгнаха да ги търсят, а ние се прибрахме... Беше около 2:00 когато някой почука на врата... Отворихме и видяхме как всичките момичета бяха там, но Сунг изглеждаше много тъжна, Кейли също... Понеже Ели и Сунг са твърде близки, казах на Ели да си поговорят, а ние да се оправим с Кейли ,защото беше по-нова тук...
-Кейли..? Защо избягахте? -попитах аз
Тя подсмърчаше, сякаш се е случило нещо гадно... В същия момент Сунг блъсна вратата и излезе навън... Ели излезе от стаята където говореха малко след това с вдигнати рамена.
-Нищо, не можах да направя почти... Нямам си и на идея какво е станало...
-Отиди долу при Сунг-каза Кук
-Добре
Кейли надигна глава и каза:
-Защо не я оставите... На нея и писна от всичко тук... Аз просто я придружих, нищо не съм направила
-Моля, Кейли, какво? -попита Рей
-Сунг искаше да се върне в България... Аз исках да я придружа...
-Но ние ви намерихме на пътя, бяхте седнали там...
-Да говорихме си...
-Какво сте си говорели?!? Спрете с тези драми ,защото и на мен ми писна! -изкрещя Джимин
Тогава Кейли се разплака и Рей я заведе в кухнята, да я успокои. RM им предложи да излязат навън... Аз реших да видя какво става с Ели и Сунг. Погледнах през прозореца, те седяха на една пейка и си говориха след това Ели протегна ръце и се прегърнаха... Бяха много сладки... Не исках да им се меся, затова си легнах в стаята...
ГЛТ:RM
Беше 9:30 сутринта... Трябваше да се оправим за концерта, а аз имах специална изненада за Рей... Щях да посветя новата ни песен на нея, то не само на нея де и на другите момичета... Събудих и другите момчета и отидохме до студиото за да ни закарат до залата на концерта... Момичетата щяха да отидат с шофьора ни...
Концерта започна някъде към 13:30... А щеше да продължи към 17:00...
Беше великолепно... Викахме фенове да пеят с нас на сцената, правехме игри, беше много забавно... Странното беше, че Шуга постоянно си говореше с едно момиче, не забелязах много внимание, но след това той я качи на сцената и обяви:
-Следващата песен я посвещавам на това момиче тук-Мина! Той я целуна по бузата и я настани да гледа от сцената, постоянно докато пееше гледаше към нея. Казвах си:"Ако Сунг го види... Е мъртъв". Исках всичко да е наред, затова казах на Шуга да извика Сунг на сцената, но той ми каза "Не, не искам! ". Бях много учуден какво става, все пак го оставих, за да не разваля концерта... Дойде момента за голямата изненада. Ние успяхме Fake Love и след това се пуснаха конфети и един голям плакат на който пишеше:"За Ели, Рей, Кейли и Сунги! С обич сладурите ви! " Ние ги извикахме на сцената, прегръщахме се след това изпяхме заедно една песен, но Сунг седеше сама... Ели я хвана за ръка и двете заедно танцуваха и пееха... Бяха много сладки... Винаги съм уважавал приятелството им... Иска ми се и ние да бяхме така...
След като се прибрахме вкъщи. Шуга го нямаше, Сунг се разплака, защото ни разказа как Юнги я зарязал, защото правела много скандали... Тя беше съсипана... Ви тръгна да търси Шуга, но така и не се върна с него... Към 0:00 часа той се върна пиян с същото момиче-Мина. Аз и Ви бяхме останалите я хола, момичетата си правеха парти за да успокояват Сунги. Юнги влезе в спалнята, но естествено Ви се ядоса и след няколко минути момичето си тръгна. Аз просто зяпах като малко дете... Не осъзнавах докъде стигнахме. Просто ми беше странно това запознанство между Мина и Шуга...
KAMU SEDANG MEMBACA
~Luck~
RomansaТози разказ се разказва за необичайната среща на няколко момичета с техните идоли от корейската група BTS. Ако харесвате романтиката и kpop, значи сте на правилното място! Прочете разказа ми и се надявам да ви хареса!