Кук и Ели

46 2 2
                                    

ГЛТ:Кук
Беше 23 часа на следващия ден... Като цяло нищо интересно не се бе случило през деня... Разхождахме се и така... Но на мен и на Ели ни се купонясваше... хд... И затова отидохме в дискотеката на долния етаж. А Ви и Лина останаха по стаите.
Слязохме с Ели, тогава аз и предложих питие... още едно... още едно... неусетно и двамата в ритъма на танца бяхме пияни и танцувахме, притискайки се... Само дето по-едно време пиянския ми мозък реши да направи нещо, за което сега съжелявам...
-Хей Ели хайде да...
-Хайде да се качим горе!
Тогава дори си нямахме и на представа, че Лина и Ви си бяха по стаите. За наше щастие Лина беше отишла в стаята на Ви, но не правеха нищо кой знае какво, говореха си като приятели поне до колкото разбрах от подслушването... Та да се върнем към мен и Ели... Влязохме в стаята и тя легна на леглото, а не знайно защо на шкафчето до вратата имаше ролка тиксо и естествено мисля, че се подразбира какво направих... Даа, залепих ръцете на Ели за леглото с тиксото. Първоначално явно тогавашния ми тъп мозък е смятал, че това ще е забавно... за жалост не... Свалих и гащите след това вече беше гола... Виждаш страха в очите и, но не ми пукаше... Не знам дали е била трезва или просто аз съм се надрусал... Но със сигурност не беше приятна гледка... Аз я целувах на вскяъде, шляпах я, оставях смучки по гърдите и... когато надигнах погледа си видях сълзи да се стичат по невинното и лице... Но разбира се тогава аз какво направих... ударих я, разлепих тиксото и започнах да я натискам бясно виждах как навсякъде около нас всичко става в кръв... Тв плачеше, викаше... Но никой не я чуваше... Горката, може би сега ме мрази... Не знам... Но явно съм го искал, че да го направя толкова страстно. Аз я вдигах, блъсках я в стената... Накарах я да ми го оближе, а тя ми удари шамар, но не че стана нещо. Аз я блъснах да леглото... Уау.. Държах се като животно.. Странното е, че помня всичко каквото правех с нея, но не и думите които изричаше докато плачеше...
Е явно сме били доста шумни, защото по едно време чух как някой блъска по вратата... И накрая се онзи звук от отваряне на врата бавно... Беше Ви... И ме видя как точно бях над Ели, а тя беше на пода и плачеше, свита, прегърнала краката си. Когато видя Ви се хвърли в прегръдките му, а на мен... Удари ми шамар и ми се навика, но че не помня...
ГЛТ:Ели
Ви ме взе от... чудовището в което се бе превърнал Кук... Той ме загърна с тениската си и ме носеше на ръце. Влязохме в стаята ни, Ви каза на Лина да говори с Кук, но тя не знаеше защо... И беше много странно, защото Ви беше нервен и и крещеше, а тя не беше виновна, но както и да е... Когато тя си тръгна Ви ме беше оставил на леглото... Пита ме дали искам да ми направи вана, аз се съгласих, но при едно условие ток да е с мен...
Тае ме сложи във ваната с гореща вода и аз го целунах
-Какво щях да правя без теб...
-Затова съм до теб! И винаги ще съм до теб! -каза той, провирайки ръка до дупето ми.. Погали ме и ме погледна с онзи поглед... Погледа който обичам... Тогава аз го издърпах при мен и започнах да го целувам... Не можах да се сдържа, разпорих му тениската, дръпнах му колана и го ударих с него:
-Само това ли можеш? -попитах го аз
-Оу, ти искаш да сме палави..?
-Хайде, де, да се разсея малко.. -казах аз, пропъхвайки ръка в гащите му.. -направи го заради мен, ако ме обичаш...
Тогава той ме хвана, а аз кръстосах крака около таза му, той ме притисна в стената... Целуваше ме буквално навсякъде, дори ме облиза там... Е все пак не мога да отрека, че не ми беше приятно, но все пак...
-Искаше да сме палави нали?
-Да
-Е давай, какво можеш?
-Мммм искаш да видиш?
той ме целуна
-Да!
Тогава клекнах долу на пода, и той ме накара да му го оближа... Ех... Честно не мислех да правя това, но да направих го, облизах му го, а той легна на леглото и ме накара да легна върху него. Тогава ни покри с едно чаршафче.. хд... И ми каза:
-Много те обичам! Ти си ми всичко!
-Ти също, Тае, влюбена съм в теб...
-Аз повече!
-Не аз повече!
-Яяяя тихоо-каза той и ми хвана дупето, провирайки ръката си между краката ми... И ми остави една огромна смучка върху гърдата, която и сега не мога да закрия... Ахххх колко го обичах Тае, той беше моя спасител, но Кук...?

~Luck~Where stories live. Discover now