ГЛТ:Ели
Беше най-обикновен ден... Събудих се, но Сунг не излезе от стаята си. По принцип е ранобудна, хих тва не е много вярно... 😂. Тъ, помислих си, че е възможно, просто да се е оспала. Почуках на вратата на стаята и. Никой не отговори... Изчаках още време, след като закусих и отново почуках- без отговор. Отчаях се, започнах да се преобличам, просто имах поредното интервю за работа. Изведнъж чух как сякаш ураган излезе от стаята на Сунг. Надзърнах през вратата на стаята ми-отворена входна врата. Надзърнах през прозореца, да видя какво прави долу. Тя слезе и пред вкъщи имаше някво момче..? Мда, явно са много близки. Не можех да разпозная кой е. Беше ми много познат. Прегърнаха се, поговориха предполагам за нещо като просто:"Здрасти" или "Как си? "
Тъ, те се качиха до горе. Втурнах се към стаята ми. Разбира се не съм толкова бързо схващаща, за да осъзная какво става. И естествено те като влязоха през входната врата, се чу как аз влизам в стаята си. Усетих погледа на Сунг пронизващ ме. Очите ни се срещнаха за части от секундата. Но дори и за такова малко време осъзнах, пе става нещо. Беше ми твърде любопитно кое е това момче? Сунг и въпросното момче отидоха в кухнята, точно тогава с гръм и трясък излязох в коридора. Сунг се обърна, наведе глава и продължи да прави нещо в кухнята. Предполагам, че е приготвяла нещо за хапване? Стана ми тъпо за нея... Затова реших да не отида на интервюто, а да се срещна с Шуга. Уау, познавам това момче!
Преди да изляза от стаята, чух вик:
-Ели?
-Да? -беше Сунг, която продължи
-Ами... Запознайте се
-Феликс приятно ми е, но мисля, че съм те виждала..? Ели, нали-гаджето на великия Ви...
-Хих, същата... Ти си от stray kids,нали?
-Да...
-Добре, хайде, чао Ели, ще се видим после-тя ми намигна и ме бутна към вратата.
Тръгнах от вкъщи... Като се чудих къде ли можеше да е Ви? Къде ли е Шуга? Искаше ми се да видя Ви, затова просто му се обадих.
~разговор~
-Здрасти, Ви
-Здрасти Ели, как си, къде си???
-Ами ок съм... Ся излизам от вкъщи, ти къде си?
-Ами разхождам се, ела и ти, нека се чакаме пред мола, става ли?
-ДобреСрещнахме се... Разказах му и всичко му се стори странно.
-Та Феликс откъде се познава със Сунг?
-Мисля, че са били приятели от малки... Или подобно
-Да говоря ли с Шуга?
-Да, моля!!!
-Добре, но искам и ти да разпитал за този Феликс става ли?
-Да, ся ще се прибирам, имам работа вкъщи, чао
-Чао
Прибрах се вкъщи... А там Феликс и Сунг седяха и гледаха филм. Беше странна картинка. Като разделена двойка, събрана отново от съдбата. Естествено те уш бяха само приятели, уш...
VOCÊ ESTÁ LENDO
~Luck~
RomanceТози разказ се разказва за необичайната среща на няколко момичета с техните идоли от корейската група BTS. Ако харесвате романтиката и kpop, значи сте на правилното място! Прочете разказа ми и се надявам да ви хареса!