Пaк заедно

57 5 2
                                    

ГЛТ:Ели
Чаках Сунг да ми се обади. Но нищо... Мислих си, че тя ме лъже, защото и Шуга не ми вдигаше... Къде може да са?
-Ели? -пита Ви
-Да, Тае какво има?
-Мила, трябва да намерим Сунг!
-Знам, мисля къде може да са... С Шуга...
-Притеснявам се... Ели? За какво мислиш сега?
-За това как няколко месеца тук в Корея се превърнаха в индийски сериал...
-Ели... Животът е такъв... Всичко в момента ти се струва така, но след време няма, всичко ще е наред! Обещавам!
Ви беше толкова сигурен, че всичко ще е наред... А аз просто се боях да не го загубя отново... Той е мечтата на живота ми...
ГЛТ:Рей
Всички седяхме в хола, аз с RM седяхме прегърнати на дивана, Кейли и Джимин говореха заедно с Кук и Джи-Лу... Ох, къде ли щеше да Сунг? Изведнъж някой звънна на домашния ни телефон. Всички се нахвърлихме отгоре му и се скарахме кой да вдигне, ама накрая Ели дойде и ни видя, така пе разбира се, тя вдигна
-Да? -каза Ели
-Хора, не знам къде съм... Загубих се, просто исках да избягам от Шуга, но в момента съм загубена, а кой знай къде е той...
-Сунг? Обясни ми къде си горе-долу.
-Ами в гората, къде да съм...
-Ох, близък град наоколо?
-Да, малкото градче до Сеул.
-Окей, идваме.
Тя каза това, затвори телефона, за пет минути вече бяхме долу в колата и на път... По пътя имаше много отбивки, оглеждахме се и ето, че видяхме една със спрвл автобус. Спряхме колата, Ви и Кук слязоха, а Джимин се опита да говори със Сунг. Момчетата се върнаха и казаха да слизаме от колата.
-Хайде, идвайте намерихме ги!
-Кой?
-Шуга, а скоро и Сунг-каза Кук.
-Шугааааа! -извика Ви
И изведнъж виждам, онзи човек, възкюбения на Сунг, всички отидохме при него и го разчитахме какво става...
-Ами... Всичко стана бързо, а не знам къде е Сунг...
-Била е в автобуса с теб-каза Ели
-Моля?!? Но точно това момиче тръгна натам! Ох, колко съм прост... Аз ще я намеря!
Шуга се затича и тръгна да търси Сунг. Ние също след него, но по едно време пестно казано не виждах Шуга, бях с Джи-Лу и Кук. А Ви, Джимин, Ели и Кейли търсиха по-наблизо към автобуса. От време на време чувах как някой вика "Сунг! ". И бях сигурна, че това е Шуга, но тези звуци се чуваха, толкова далеч, все едно някой ми шепнеше името на най-добрата ни приятелка в ухото.
ГЛТ:Шуга:
Тичах, виках, търсех... На всичкото отгоре заваля, но аз нямале да се откажа... След доста търсене, видях горницата на момичето което беше в автобуса-Сунг на земята, огледах наоколо и намерих тялото на Сунг, мокро, студено, сякаш бе пропаднала от толкова лутане...
-Сунг! Събуди се! Хайде! Моля те... -точно тогава тя отвори очи след като сълзите ми паднаха на бузата и, тя ме пита:
-Шшугаа? Ккъде сме?
-Тихо, миличка, скоро ще сме вкъщи и ше си добре...
Извиках няколко пъти, че съм намерил Сунг и след десет минути всички дойдоха и благополучно стигнахме до колата. Уау, колко неща станаха.. Сега разбирам, че няма нищо по-важно от Сунг, затова реших да я изненадам за рожденния и ден, който беше следващата седмица, разбира се трябваше да се съветвам с патките ми Ели, Рей, Джи-Лу и Кейли. Впрочем Кейли макар и новачка, беше к-попърка номер 1😂😂😂. Хахахаха. Забравих рождения ден на макнаенцето ни Ели, беше след рождения ден на Сунг, така пе ще имаме работа...

~Luck~Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora