ЧРД момичета

62 5 3
                                    

ГЛТ:Кейли
Уау, за толкова малко време с Джимин се опознахме много добре, но например Тае в момента организира рождения ден на Ели, Шуга на Сунг, RM постояно излиза с Рей, оставя и подаръци, Джи-Лу и Кук постояно пътуват... А Джимин... Той си остана същия самотен пич, какъвто изглежда и в интернет.
С Ели сме много добри приятелки. Познаваме се от малки, ходихме заедно на уроци по английски, бяхме най-добри приятелки, но тя замина за Сеул-да учи там... И разбира се любовта и към Корея беше много силна и тя се върна. Дори и сега ние пак сме си много близки... Сунг също е много мила с мен. Шуга се опитваше да направи колкото се може по-страхотен рожден ден в крайна сметка ни каза това:
-Значи... Измислих го
-Наистина ли, бе? Браво Шуга! За първи път да се справиш с нещо извън способията ти... Нали ние те чакахме все пак... Ъм... СЕДМИЦА да измислиш нещо... -каза Рей
-Оф, слушайте!
-Слушаме... -каза Кук
-Така... Значи ще я заведа на кея, там ще и направите изненадата, но точно за 15 минути, после се махате, и я оставяте с мен...
-Защо?!?
-Хора, стига искам да съм с нея...
-Добре, но, какво ще правим с рождения ден на Ели? -питах аз
-Какво за Ели? -каза Тае
-Ами рождения и ден...
-Аз си имам Сунг, вие се оправяйте! -извика Шугито и влезе в стаята на Сунг, а веднага след това се чу гласът на Шуга казващ "Сунги, ела тука миличка! "
-Така... Аз за разлика от Шуга... Имам план за всичко-каза Тае-сутринта, вие момичетата ще я заведете в мола, там да се глезите по женски... Аз ще ви се обадя и ше я заведете на полянката извън Сеу.
-Къде?!? -пита Рей
-Ох, близо до мястото където Сунг се загуби...
-Добре, отивам значи за украсата и храната за двата рождени дни. Кейли ще дойдеш ли с мен? -попита ме Рей.
-Да-отговорих аз и тръгнахме
~на следващия ден~
ГЛТ:Сунг
Събудих се и с размазания си поглед, забелязах, че Ели седи в моята стая, и държи нещо в ръцете си. Щом тя забеляза, че съм будна, седна до мен на леглото и ми каза:
-Честит Рожден Ден, Сунги!
-Мерси, Ели!
-Това е за теб!
Даде ми малка, черна кутийка за бижута, а в нея имаше гривна за бфф-та.
-Оу! -казах аз-Много е сладко! Другата гривна е у теб, нали?
-Да, виж-тя ми показа китката си
Прегърнахме се. Тя ме изчака да се оправя, смяхме се, и така около час... След това ние влязохме в хола да закусим-там нямаше никой...
-Уау, много е пусто, в сравнение с нощите, когато всички сме вкъщи...
-Даа, нищо поне малко спокойствие, сега ела да хапнеш.
Тя извади от шкафа една торта, на която пишеше "ЧРД бфф" аз в прегърнах и и казсх:
-Как може толкова да те е грижа за мен, бе патке?
-Ох, скъпа моя патке ,много те обичам!
-И аз тебее!
След милите думи, които си разменихме, седнахме да гъчим и след 10 минути, тортата изчезна... Седяхме и гледахме филм, Ели ми каза, че чака да стане 14:00 за да отидем някъде. Аз си казах добре, все пак нишо нямаше да губим... Стана 14:00 ,ние тръгнахме. Не знаех къде отиваме. След време се усетих, че всъщност вървим към кея. Щом стигнахме до морето, тя ми закри очите, вървяхме малко така и ми каза да си ги отворя, тогава видях-всички бяха там, с балони, най-важното храна, подаръци... Шуга седеше и оправяше музиката, а след като видя, че съм тук, дойде при мен и ме гушна. Момичетата ми дадоха подаръците си и си тръгнаха това стана към 17:00. Шуга каза, че е поискал те да седят само 15 минути при мен, а после да си ходят, но аз бях щастлива, пе останаха няколко часа...
Вече се стъмняваше... Шуга ме прегърна и ми каза:
-Всичко, което съм искал някога е тук пред мен-любов, свобода и спокойствие-той ме погали и ме целуна
-И аз много те обичам, Шуга! Ти си всичко за мен! -след тези думи се нахвърлих на Шуга...
Стана тъмно, но ние все още седяхме на кея, прегърнати, гледайки лунната пътека, отразяваща се във водата... Светлинките от лампичките, които бяха окачили, създаваха много приятна обстановка... Беше най-хубавия ми рожден ден
~на следващия ден~
ГЛТ:Ели
Събудих се и чух гласът на Рей, който казваше:"Тихо, ще я събудите! " Отворих очите си и видях Рей, Джи-Лу, Кейли и Сунг. Те ми се нахвърлиха отгоре с прегръдки и целувки и ми казаха, пе отиване на мола... Нямах си и на представа какво става... Така де, след около час бяхме в мола... Минавахме покрай всеки магазин за дрехи, обувки, после на фризьор, маникюрист... Питах се" Какво за Бога им става?!? "Така де след три часа, ние тругнахме от мола с хиляда чанти, торби, общо взето всичко. Джи-Лу и Кейли казаха че отиват до вкъщи, а аз, Рей и Сунг хванахме автобуса... Не знаех какво става, но си мислех, че ми правят някаква изненада разбира се. Отидохме на една полянка, там бяха Тае, Кук, Джимин... Всичките ми БТСчета... Плюс Джи-Лу и Кейли с ХРАНААА. Ядяхме, смеехме се, Тае ме прегръщаше и ми повтаряше колко много ме обича, накрая всички си тръгнаха и останахме само двамата, уау, беше прекрасно...

~Luck~Where stories live. Discover now