Hoofdstuk 7: We gaan trouwen!

174 4 0
                                    

Nu twee jaar later zijn Wolfs en ik nog steeds samen en gelukkig. Vandaag is het zover we gaan trouwen. Wolfs is al naar de kerk. Fleur is bezig met mijn haar. “Ben je zenuwachtig Eva?” “Ja, ik ben enorm zenuwachtig.” Fleur lacht. Marion is bezig met Elena en Floriane aan te kleden. Na een uur zijn we allemaal klaar en vertrekken we naar de kerk. Ellis begeleidt me naar binnen. Aan het altaar gekomen geeft ze mijn hand aan Wolfs. “Wat ben je mooi Eef.” “Jij ook. Ik hou van je.” “Ja, dat is wel de bedoeling ja.” Heel de kerk begint te lachen. De pastoor begint de mis. “Lieve Wolfs, ik herinner me nog de eerste dag dat we elkaar ontmoette. ik moest niets van je weten, maar later ben ik meer en meer van je gaan houden. Je bent ook heel veel voor mij gaan betekenen en nu kan en wil ik niet meer zonder jou leven.” Wolfs heeft tranen in zijn ogen.

“Lieve Eef, ik hield al van jou vanaf de eerste dag. En elke dag hou ik nog meer van jou. Ik wil je nooit meer kwijt.” De pastoor stelt dan de vraag. “Eva van Dongen neem jij Floris Wolfs als je wettige echtgenoot tot de dood jullie scheidt?” “Ja, ik wil heel graag.” “Floris Wolfs neem jij Eva van Dongen als je wettige echtgenoot tot de dood jullie scheidt?” “Ja, absoluut.” “Je mag de bruid kussen en doe het snel anders doe ik het.” zegt hij met een lach. Wolfs geeft mij een lange en tedere kus. We gaan naar buiten en iedereen gooit met rozenblaadjes. Daarna laten we elk een witte duif vrij. Wij gaan dan trouwfoto’s gaan maken.

Een uur later komen we aan in de feestzaal. Eerst gaan we eten. Na het hoofdgerecht openen Wolfs en ik et dansfeest. We dansen op Run van Leona Lewis. Om 12 uur ’s nachts gaan we naar huis. Wolfs pakt me voor de voordeur op. “Wat ga je doen?” “Het is een traditie Eef dat de man de vrouw over de drempel draagt.” Ik lach. “Wat ben je toch een schatje.” Hij draagt me helemaal naar boven en legt me op bed. Hij begint mijn gezicht te strelen en gaat steeds verder naar beneden. We genieten enorm veel van elkaar. Dit wordt een mooie en zalige huwelijksnacht.

Hoe moet het nu verder?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu