LUCY
Law'la en sonunda tartışmayı bitirdiğimde fikrini almak için Natsu'ya dönecektim ama Natsu etrafta görünmüyordu.
"Natsu? Natsu? Nerdesin? Happy?"
"Bir anda nereye kayboldular böyle? Cidden, tam bir baş belası."
Söylenip duran Law'a küçük bir bakış attım ve onun da benimle birlikte etrafa bakınmasını sağladım.
Ben hiçbir çıkar yol bulamayıp karalar bağlamaya hazırken, kurtarıcım Law yine bir şeyler fark etmişti. Mağarada kapı gibi bir şeyin önünde durmuş bana sesleniyordu.
"Ne oldu? Bir şey bulabildin mi?"
"Dur tahmin edeyim, bu aptalın merakı yüzünden düşünmeden hareket etmek gibi uğraştırıcı bir huyu var."
Şey... Bu bir hakaretse hiç hoş değildi ama kesinlikle yalan da sayılmazdı, o yüzden kendimi çok zorlayarak "Yani... Evet... Öyle de, denebilir." diye cevap verdim.
Bana tahmin etmeliydim, bakışlarıyla karşılık verince iyice meraklanmıştım.
"Ne oldu? Söylesene artık!"
"Bu kapı merak kapısı."
"Merak kapısı mı?"
"Evet, bunu görmezden gelip, burdan girmememizin sebebi bu kapının her insanı farklı bir yere götürüyor olmasıydı ama senin şu aptal bizi görmezden gelmiş olmalı."
"Yani şu an Natsu nerde, gerçekten bilmiyoruz öyle mi?"
"Hayır, bu kapıdan geçtiğin zaman içinde büyüyen ve seni yiyip bitiren merakının çözümünü bulmak için herhangi bir yerde ortaya çıkarsın. Geçmiş veya gelecek fark etmez, üstelik merak etmeye devam ettikçe bulunduğun yer ve zamanda değişiklik gösterebilir."
"Tamam, onun peşinden gidebilir miyim peki?"
Law derin bir iç çekti ve "Tabii ki de, hayır. Eğer ona dokunarak kapıdan geçseydin, hanginizin duyduğu merak daha ağır bastıysa ona ulaşmaya çalışırdınız ama şu an sadece kendi merakın içinde kaybolursun." açıklamasını yaptı.
"Aaah, cidden! Natsu, seni aptal! Neden beş dakika yerinde durmazsın ki?"
Sakinleşmeye ve olumlu düşünmeye çalışıp tekrar tecrübe kokan insana döndüm.
"Ne yapacağız, peki? Yani onu geri getirmek için."
"Biz mi? Biz hiçbir şey yapamayız."
"Nasıl yani?!"
"Kendi işini kendisi çözmeli. Orda geçirdiği zaman burdakine göre farklı olacaktır. Beş dakika, yarım saat veya en fazla bir saat sonra tekrar ortaya çıkacaktır. İllaki büyük merak duyduğu o şey neyse onu öğrenecektir. Ama biz vakit kaybedecek değiliz, o çıkana kadar şu kapıya giden yolu halledelim."
"Ama-"
Natsu.. Umarım iyisindir. Law endişelendiğimi fark edince tekrar açıklama yapma gereği duymuş olmalı ki bana sakin bir ses tonuyla "Merak etme. Tamamen zararsız bir kapıdır. Er ya da geç Natsu ordan çıkar." telkinini verdi. Bende elimden istesem de hiçbir şey gelmediğini öğrenince Law'a yardım etmeye karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strong Enough (TAMAMLANDI)
FanficFairy Tail tekrar biraya gelmiş ve büyük düşmanlar yenilmişti. İşte asıl o zaman Lucy'nin aklına Natsu'nun onu geride bırakıp gitmesinden ve loncasının dağılmasından sonra geçirdiği bir koca yıl gelmişti, hem de en acı şekilde... Marineford... Bir...