♡10 Bin♡

2.3K 89 11
                                    

Esselamu Aleyküm

10 bin. Benim için oldukça büyük bir kitle.
Kitaba başladığım andan itibaren söylemeye devam ediyorum. Tek amacım vardı o da okumanız ve belki küçük de olsa ders çıkarmanız.
Helal Sevdam ne anlama geliyor anlatmak istiyorum öncelikle. Helal bir sevda. Harama bulaşmadan bir sevdanın olabileceğini ve hatta çok güzel olabileceğini anlatmak istedim. Sabırla büyüyüyen bir sevdaydı bu, Miraç'ın kızgın halleri ile başladı. Ateistti ve müslümanlara bakış açısı hep kötüydü. Kalıplı bakıyordu. Dışardan insanlara bakıp öyle yorumluyordu islamı. Ona anlatmak istediklerinde ise dinlemiyor ve anlamazlıktan geliyordu. Taki karşısına Elif Ada çıkana kadar. Zorla evlenmiş ve sevdalanmıştı. Miraç, Elif ile tanımıştı islamı. Sevdalanmış ve ona özellikle 'cennetim' demişti. İslamı bulma vesilesiydi çünkü Elif...
Kısaca özetlemek gerekirse böyle anlatabilirim herhalde.
Şimdiye kadar amacım hep bu kitaptan küçücük de olsa ders çıkarmanızdı. Bir ateistin sizi dışardan izlediğinde aslında islamı yorumluyor ve sizin hareketlerinize göre adlandırıyor islamı, müslümanlığı.
Eğer size ufacıkta olsa bir şeyler katabildiysem ne mutlu bana.

Beni bu kadar benimseyip küçücükte olsa bir yazar olarak gördünüz. Ne kadar teşekkür etsem az. Şimdiyse 10 bin olmuş ilerliyoruz.

Sen sevgili okur, bu bölüme kadar gelip bu yazıyı okuyorsan bil ki sana minnettarım. Beni, kitabımı, karakterlerimi bu kadar sahiplendiğiniz için çook çook teşekkür ederim.

Helal Sevdam (MirEl) ailesi şimdi 10 bin💕

Allah'a emanetsiniz❤

Helal Sevdam(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin