Konuşmuyor,
Anlatmıyor diye
Hissetmiyor sanmayın.
Kimisi içine atar çığlıklarını.~Cemal Süreya
Buraya benimle başlayacağınız tarihi alabilir miyim?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
♤ HUSUF ♤
Akreple yelkovanın sesi birbirine karıştı. Zaman artık daha hızlı akıyordu. Kimsenin yeni bir hamle için zamanı kalmamıştı. Herkes olacakları bekliyor seçilen ismi merakla takip ediyorlardı.
Herkes kurban vererek gelmişti buraya. Kimsenin yükselişi kolay olmadığı gibi bitişi de kolay olmayacaktı. Otuz yedi kişi ve bir hükümdardan oluşan bu kurul sadece tek bir ülkenin değil bütün ülkelerin içine sızmışlardı.
Hükümdarın en sadık adamı Cengiz oylama listesini kontrol ederken sonucu daha şimdiden görebiliyordu.
Görebiliyordu ve bu seçimin sonucunda taş üstünde taş baş üstünde baş kalmayacağını da biliyordu.
"Erva... Erva Demir." Otuz yedi kişilik grubun çoğu sevindi. Evet, bu isim tanıdıktı onlara. Bir zamanlar birilerine yardım ettiği gibi birilerinin de çok canını yakmıştı bu isim.
Cengiz korkuyla hükümdara baktı. Sert çehresi kasılmıştı ama gözleri aynı donuk ifadeyle bakıyordu. Olacakları biliyordu. Hükümdar tam olarak şimdi hepsinin ölüm emrini verecekti.
Çünkü bir tek o bilirdi Erva Demir'in önemini.
Fısıldaşmalar yerini sessizliğe bıraktı. Çoğunun aradığı bir seri katil olan bu kadının sonunu hükümdarın yazacak olması hepsini tatmin etti.
Hepsi nefesini tutmuş hükümdarın cevabını beklerken kimse olacakları tahmin edemiyordu.
Cengiz bir kere daha hükümdara baktı. Sakinlikle hepsinin yüz ifadesini inceliyor kimin ne tepki verdiğini an be an izliyordu.
Cengiz'in eli silahına gitti. Bu odadan ikisi hariç kimse sağ çıkmayacaktı çünkü. Ama bir anda beklemediği bir şey oldu. Hükümdarın bir baş işaretini beklerken eğilmesini söylediğinde hükümdara doğru eğildi ve söyleyeceklerini söylemesine izin verdi.
Söylediklerinden sonra kalakalan adam şaşkınlıktan nefesini tutarken hükümdar yerinden kalktı ve toplantı alanını yavaşça terk etti.
Cengiz kendini topladı. Hükümdar ne derse oydu.
"Karar verildi." Ancak bunu söylemek Cengiz için bile zordu.
"Erva Demir'in infazı kabul edildi."
●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●
Merhabalar...
Öncelikle kitabıma bir şans verdiğiniz için teşekkür ederim.
Umarım bu kısım sizin hoşunuza gidebilecek bir kısımdır.
Yorumlarınızı ve oylarınızı her daim bekliyor olacağım.
Lütfen oy ve yorum yaparak bana destek olmayı unutmayın...
ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ
Husuf: Ay Tutulması.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DECYE
RomanceAlınması gereken intikamlar, verilmesi gereken canlar vardı. Herkes kurbanını seçmişti, oyun kimin üzerinden oynanacak belliydi. Karşılarına aldığı rakip kolay bir rakip değildi ancak seçilmişti bir kere. Geçmişin günahını ödeyecek olan isim Erva De...