Yabancı şehirlerin aynı insanlarıyız,
Ama sen benden ayrısın,
Ben senden...
~ Medusa
- Yıldıza basarak oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım. -
İyi okumalar...
|•••••|•••••|•••••|•••••|
☬ 1. Bölüm "Zehir" ☬
Geçmiş dediğim ama hiç geçmeyen bendeki yarana...
♤ Erva Demir ♤
Kasvetinden bile belli olan hüznün başkenti olan şehir: İstanbul...
Kederin, acının ortak olduğu, herkesin şahitlik yaptığı ama sadece bir kişiye ait olan o kocaman şehir...
Almıştı beni de içine... Koymuştu acının başköşesine ve kenara çekilip sadece beklemişti. İstanbul tepeden baktı bana, Ankara'nın altında ezildim...
İstanbul, bana her şey olacakmış meğer. Bilmeden geldim buraya... Öğrendim, gitmekten şüphelendim.
Ve işte beş yılın özeti burada... Bu düşüncelerimde...
Kimseye diyecek tek sözüm yok. Ama aslında o kadar doluyum ki... Benden başkası sözlerimi dinlesin istedim, ihanet denen şeyi öğrendim.
Yaptığım işi paylaşmak istedim, güvenmemeyi öğrendim.
Sürekli öğrendim, sürekli öğrettiler...
Sonuç mu?
Sonuç ben... Erva Demir...
3 yıl önce...
"Adamın durumu ne Erva Demir?" Kulağıma dolan ses, gözlerimi elimdeki bezle sildiğim masadan ayırıp karşımda içkisini yudumlayan adama kaydırdı.
"Aynı..." Ona bakarak fısıldamam üzerine, onun da bakışları beş dakika önceki gibi bana dönerken yüzümde pis bir gülümseme oluştu.
Ama o bunu vücüdundaki alkol yüzünden başka türlü algılarken benden bir yaş küçük olan adam sırıttı. Ağzındaki otuz iki dişi rahatlıkla görürken gözlerimi devirip sildiğim masayı bırakıp diğer masaya yöneldim.
Erkeklerin şu çok lazım olmayan organlarına bu kadar düşkün olması senelerdir aklımı erdiremediğim bir şeydi. Sırf bu zayıflıklarından onları o kadar çok vurmuştum ki...
Belki de amacım kolaya kaçmaktı...
Beni izlemeye devam eden adam içkisini bana bakarak yudumlamaya devam ederken birazdan içtiği alkolün burnundan fitil fitil geleceğinin haberi yoktu.
Gerçi kimse eğlendiği bir gecede ölümü beklemezdi ya... En çok sevdiğim olay bu olabilirdi. Ölümü onlara hiç beklemedikleri anda yaşatmak. Tarifi imkânsız bir zevk verdiği çok doğruydu.
Ondan daha da uzakta kör bir noktadaki masaya ilerlerken adam şimdi arkamda kaldı. Kulaklığımdaki kulaklık yardımıyla iş ortağımla konuşacaktım ki tanıdık olan o sesi duydum.
"Orada havalar nasıl bakalım Erva Demir?" Her olayın içinden çıkan Ecmel Aksoy benim bir kere daha şaşırtmazken bu kadının onca işinin arasında bir de benimle nasıl uğraşıyor onu gerçekten merak ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DECYE
RomanceAlınması gereken intikamlar, verilmesi gereken canlar vardı. Herkes kurbanını seçmişti, oyun kimin üzerinden oynanacak belliydi. Karşılarına aldığı rakip kolay bir rakip değildi ancak seçilmişti bir kere. Geçmişin günahını ödeyecek olan isim Erva De...