13.45, min's coffee shop
"kahveyi içine döktükten sonra, çevirerek yerine takıyorsun. biraz hızlı olman gerek."
gömleğini dirseklerine kadar kıvırmış, özenle ve dikkatle işini yapan genç adam, uyguladıklarını bir bir anlatıyordu. önlüğünün iplerini sıkılaştırıp ince belinden düşmesini engellerken, kahvenin ısınmasını bekliyordu.
taehyung ise, jeongguk'u izliyordu.
onun işine odaklandığında, yüzünün aldığı ifadeyi ve hafifçe öne çıkan dudaklarını, sıkı kollarını ve her işe yakışan ellerini, dikkatle izliyordu. öğrenmesi gereken teknikler, umrunda değildi. iş ilanının üzerindeki numarayı aradığında, böyle biriyle çalışacağını tahmin etmemişti. o sadece, öğrenci evini biraz olsun yaşanabilir hale getirmek için para kazanmak isteyen bir üniversiteliydi. fazlası yoktu, o an için.
"taehyung-ssi? anlamadığın bir yer var mı?" elindeki şeffaf bardaktan az önce hazırladığı kahvesini yudumlayarak esmer olana döndüğünde, taehyung, sevmemesine rağmen onun ellerinden çıkan kahvenin tadına bakmak istedi.
"ah, hiçbir sorun yok." kafasına sağa sola sallayarak gülümsediğinde, jeongguk kolunu taehyung'un omzuna sararak yürümeye başlamıştı.
"kış aylarında açık alanı fazla kullanmıyoruz. sadece bahara doğru ufak bir yoğunluk oluyor ama birlikte halledeceğimize eminim. yardıma ihtiyacın olduğunda da burada olacağım zaten. ee, önlüğünü vereyim mi?" yüzüne vuran nefesi ve içten tavırları ile hızlıca konuşmaya devam eden jeongguk'un yüzüne öylece bakan esmer, ne söylediğini anlamayacak kadar uçmuştu ve kafasını sallayarak genç adamı onayladığında, az önce kahve hazırlayan zarif ellerin beline dolanacağını tahmin etmemişti.
"yakıştı bence, ne diyorsun?" arkasından bağlanan kuşak ile üzerine sabitlenen siyah önlüğe baktı. gülümseyerek hoşuna gittiğini söylediğinde, önlüğünü mü yoksa iş arkadaşını mı beğenmişti, bilmiyordu.
"haftaya başlıyorsun o zaman?" ardı arkası kesilmeyen sorularına yeni bir tane daha ekleyerek konuşan jeongguk'a elini uzatarak onayladı. ikisinin de yüzünde yer edinmiş olan gülümseme, birbirine dolanmış elleri ve etrafı sarmış olan tatlı kahve kokusu sayesinde taehyung oldukça iyi hissediyordu.
işine çabuk alışacağından, karşısındaki baristanın yetenekli ve ateşli olduğu kadar emindi.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forelsket | taekook ✓
Fanfictiontaehyung, işine çabuk alışacağından, karşısındaki baristanın yetenekli ve ateşli olduğu kadar emindi. [tamamlandı.]