4 rész

8.8K 306 9
                                    

O:EMŐ!
Orditott Olivér miközben jött le. Márk persze vigyorogva mögém állt hogy a tesóm  ne vágja le azt ami ott lent van neki.
E:Mivan?
O:Hol az a matrica amit vettem a gördeszkára?
E:A szobádba beépitett szekrény felső polc kék doboz jobb oldal.
O:Oké.
E:De miért kérdezed?
O:Megyünk gördeszkázni és fel akarom rakni.
E:Mehetek?
Csillant fel a szemem olyan rég gördezkáztam emlékszem hogy régen versenyeket nyertem.
O:Márk?
M:Felőlem.
O:Akkor mars öltözni.
Gyorsan felszaladtam a szobámba és felkaptam magamra a képen látható öltözéket

Gyorsan felszaladtam a szobámba és felkaptam magamra a képen látható öltözéket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Majd felkaptam a fekete gördeszkám és lecammogtam a lépcsőn.
O:Csini vagy .
Jegyezte meg Olivér.
Hát okééééééé. Még sosem mondott nekem ilyet . Akaratlanul is Márkra néztem aki szemét le sem tudta rólam venni. Elpirultam. Miért csinálom ezt? Sosem pirultam még el szavaktól sem..nem hogy egy tekintettől.
E:I-i-indulhatunk?
Kérdeztem dadogva. Szuper most már dadogok is...mi jöhet még ez után? Vihogni fogok mint egy fóka?  Nem tuti nem ez nem én vagyok.
O:Persze Lisa nem jön?
E:Miért érdekel?
O:Csak úgy mert gondolom a barátnőd és azt mondtad hogy itt alszik a hétvégén.
E:Amúgy nem jön az apukájával ment vásárolni majd csak este jön át.
O:Értem akkor go a park.
M:Ja .
Kiléptünk a lakásból és elindultunk. Egy 5 perc gurulás után megérkeztünk a parkba. Egyből gyorsitottam a tempón a fiukat lehagyva célba vettem az első akadályt. Simán megcsináltam majd mentem a következőre. Mikor már végig mentem 3 szor oda mentem a fiúkhoz akik eddig csak egy padon ültek és néztek.
E: Mit néztek?
M:Elképesztő jó vagy mióta csinálod?
O:Már régóta gördeszkázik régen versenyekre is járt amit mindig megnyert.
M:Hát menő de gyere már ezt az akadályt hogy?
Vezetett az utolsó akadályhoz. Elmagyaráztam neki majd megmutattam 3 szor.
M:Oké megpróbálom.
Mondta miközben ráállt a deszkára.
Ahogy megindult a szél belekapott barna hajába a szél. Ahogy egy pillanatra becsukta a szemét írtó sexy látványt keltett majd puff egy óriasit esett.
E: Jézusom jól vagy?
Gugoltam le mellé és az arcát kezdtem tanulmányozni.
Körbe nézett majd egy mozdulattal derekára rántott.
M:Jól vagyok.
Mondta teljesen nyugodtan.
E:Fáj valamid.
M:Igen itt.
Mutatott a szemöldöke mellé. Gondolkodás nélkül hajoltam rá a pontra és pusziltam meg.
M:Már sokkal jobb de itt is fáj .
Mutatott a szájára. Ez komolyan az várja hogy megcsókoljam? Engem nem kaphat meg ilyen könnyen tuti nem.
E:Ne légy telhetettlen.
Mondtam miközben leszáltam róla.
Ism:Emő?...
Szólt egy ismeretlen hang a hátam mögül ... nem az nem lehet hogy ő itt... de hát hogy kerülne ide?

Sziasztok itt is lenne a harmadik rész remélem tetszik ha igen voteolj vagy írj kommentett .❤

A Bátyám Legjobb BarátjaWhere stories live. Discover now