Reggel az órám csipogására keltem ami annyit jelentett ideje kikelni az ágyból mert a végén még elkések a fodrásztól. Gyorsan lenyomtam mielőtt még felkelteném az allattam édesen szuszogó Márkot. Jézusom hogy én mennyire nyálas lettem.
Óvatosan felemelkedtem róla majd leszáltam az ágyról.
A szekrényem elé léptem majd kivettem belőle egy fekete "Fuck fake friend"-es pólót meg egy fekete rövid nadrágot amit megspékelek egy úgy nevezett cafka harisnyával. Gyorsan lekapom a pólót és felkapom magamra a fekete melltartóm majd elkezdtem öltözni. Ledobtam magamról a dagrágom és felráncigáltam magamra a harisnyát majd a pólót és végül a nadrágot majd bemetem a fürdőbe és megfésülködtem és végig néztem magamon. Majd elégedeten bólintottam és kisétáltam ahol egy vigyorgó Márkkal találtam szembe magam.
M:Az oké hogy feketébe jársz... de hogy meg a melltartód és a tangád is az legyen.
Nézett rám pimaszul mire leesett. Ez a görény végig nézte ahogy felöltözök.
E:Fhuuu de egy izé vagy.
M:Csak azt bánom hogy mikor vetted a melltartód nem fordultál meg ... bár a feneked is jó látvány volt.
Kacsintott mire ráugrottam.
E:Hogy szerethetek egy ilyen idiótát.
M:Ohohohohhh szóval szeretsz?
Húzott magához.
E:Nem is mondtam ilyet.
Pirultam el egy pillanat alatt.
M:Dee azt mondtad idézem... hogy szerethetek egy ilyen idiótát .
Húzta elégedett mosolyra a száját.
M: Én meg hogy szerethetek egy ilyen csini babát?
Egy pillanatra megállt a szivem kimondta azt a szót. Miután az agyam felfogta mit is mondott a szivem 100000-val dobogott amit szerintem ő is érzett.
M:Na szívrohamot ne kapj.
Emeli meg az állam majd megcsókol és felém kerekedik.
M:Na mivan elvitte a cica a nyelved?
Mosolygott majd hajolt volna még egy csókért amikor a kedves barátnőm ránktörte az ajtóm.
L:Em kész vaaa....
Nézett végig rajtunk majd pajzánul elmosolyodott.
L:Oh nem akarok zavarni .
Majd be is zárta az ajtót én meg lelöktem magamról Márkot aki a padlón érkezett.
Gyorsan felpattantam és kiszaladtam a szóbából nevetve a fiú meg utánnam. Lisa mosolyogva nézett minket míg Olivér kissé irigyen hisz régen vele futkároztam. Úgy gondoltam ha már disznó legyen kövér ezért a kedves bátyámra vetettem magam ami egy nagy puffanással jelezte hogy földet ért.
O:Anyám Emi.
Lökött le magáról kedvesen mire mellkason basztam. Ohh az a gyönyörű testvéri szeretet.
L:Na jó menjünk .
Fogta meg a csuklómat majd felrántott a földröl a bátyám ajkaira lágy csókot lehelt majd kirángatott a házból. Ez nem ér... el sem tudtam búcsúzni Márktól. Duzzogva mentem Lisa mellett majd egyszer csak rámnézett.
L:Tudod milyen lesz már a hajad?
E:Még nem döntöttem el.
L:Lehetne a két oldala más színű és vágathatnál fufrut.
E:Uhh mondjuk az egyik oldala kék a másik rózsaszín.
L:Azta kurva jól állna.
Végig dumáltuk az utat sablom témákról bár megbeszéltük hogy Lisának tiszta rózsaszín lesz a haja.
E:Tudod mi lenne még királyabb?
Kérdeztem totál bezsongva.
L:Na mi?
E:Vehetek kék és rózsaszín kontak lencsét és az fogom hordani és az úgy naon jó lesz.
Mondom ugrálva mint valami retardált a barátnőm meg megértően bólint.
Még vagy 10 percet sétálhattunk mikor végre megérkeztünk.
E:Szia Ash
Ugrottam a barátnőm nyakába aki egyben a fodrászom is.
A:Szia Emő szia Lis.
L:Hali.
A:Na gyere és mesélj milyen hajat akarsz.
Gyorsan eldaráltam neki az elképzelésem majd bólintott ezzel tudtomra adva hogy meégrtette.
Egy bő másfél óra múlva kész lettem közbe Lisa elszaladt a lencséérr és az is beraktam. (Im: Nem úgy te kis huncut😏) a tükör elé álltam és amikor megláttam magam... wow. Ez rohadt jól áll.
Gyorsan kifizettem majd megvártam míg megszáritja Lis haját majd egy köszönéssel el is jöttünk.
Vissza fele végig görcsöltem hogy mit fog szólni Márk az új külsőmhöz... de mire jöttek volna az idióta gondolatok addigra hazaértünk.
Lassan nyomtam le a kilincset és léptem be a házba mikor Márk szaladt elém de mikor meglátott lefagyott és ajkai elnyiltak.
M:.....Ha tetszett voteolj és komizz😍❤
Ui:
Emő
Lisa :
YOU ARE READING
A Bátyám Legjobb Barátja
RomanceEz egy 17 éves lányról fog szolni aki nem tudja mit érezz a bátya legjobb barátja iránt. Emő elég nehéz helyzetbe van hisz ott a legjobb barátnője aki halálosan szerelmes a bátyába. Lehet a nagyfiú viszonozza? Ha érdekel olvasd❤