-EMI KELLJ MÁR FEL!
Orditotta a kedves bátyám.
-Jól van már fent vagyok.
-Akkor jó lenne ha sietnél most hívot Márk hogy el kell vinni őt is szóval pattanj.
-Csinálsz kávét?
Kérdeztem mikőzben ágyaztam be.
-Csinálok csak siess.
Mondta majd kiment a szobámból (végre).
Felvettem egy fekete farmert egy csíkos hosszú ujjuval amit betürtem a nadrágomba. Majd ehez kiegészitőűl egy fekete magasarkút.Majd lesiettem a lépcsőn.
-Jó reggel Oli.
-Jó reggelt Emi bocs hogy kiabáltam.
-Megszoktam hogy hülye vagy szóval no problem.
-Kérsz kávét?
-Aahaaammm de amúgy lehet egy kérdésem?
-Persze mondd csak.
-Ki az a Márk?
-Oh baszki el is felejtettem hozd a táskád.
-Oli a kávé.
-Emőke az isten szerelmére veszek egyet a büfébe csak gyere már.
Felszaladtam a táskámért és már futott is az autóhoz mert őt ismerve tuti itt hagy.
-Csak hogy ide értél.
Forgatta a szemét amíg bepatantam az anyós ülésre.
-Jól van már. De még mindig a választ várom.
-Csak egy haver.
-És miért kell érte menjünk egy csomó haverod van mégsem hurcolod őket minden hova.
-Ő a legjobb haverom és a hétvégén nálunk alszik.
-Még jó hogy szoltál.
Nevettem fel szarkasztikusan.
-Tudod mit? Lisa is nálunk alszik a hétvégen.
-Felőlem.
Rántotta meg a válát.
-Megérkeztünk.
Mondta Oli majd kiszált és lepacsizott a haverjával. Oda lépet az én ajtómhoz majd kinyitotta.
-Pattanj hátra.
-Miért pont én?
-Mert a bátyád vagyok és azt mondtam plusz ő idősebb nálad szóval menj hátra.
Ki is szálltam azonban neki ütköztem egy mellkasnak.
-Szia Márk vagyok.
-Emő.
Enyivel lezártam a beszélgetést majd bepatantam hátra Márk meg beült az ÉN helyemre.
Egy jó hosszú kocsi út után (5 perces volt) Amit végig dumáltak valami játékról asszem valami LoL-ról hát az az 5 perc örökké valóságig tartott.
Majd hála az istennek beáltunk az iskola parkolójába.
Szó nélkül kiszáltam majd bebasztam a hátam mögött az ajtót.
-NE CSAPDOSD NEM BUDI AJTÓ
-LESZAROM A FOSOS AJTÓDAT.
-Ennek mi baja?
Kérdezte Márk.
-Biztos meg van neki.
-MINDENT HALLOK .
-Em menjél már.
Nem is kellett több lépéseimet négyszeresére emeltem . Az udvaron megláttam Lisát aki sikítva futott oda hozzám.
-Szia Emiiii
-Szia Lis mizu?
-Semmi
-Lisa átjössz hozzánk a hétvégén ott aludni?
-Öhmmm a bátyád otthon lesz?
-Sajnos plusz még a haverja is.
-Oh...
-Lisa tudom tudom hogy már egy éve tetszik de kérlek nem bírom ki egyedűl ezt a két marhát.
-Jóóóó.
Adta be a derekát. Kell tudni Lisának már nagyon régóta bejön a tesóm sőt totálisan szerelmes belé. Ami engem nem zavar sőt szerintem nagyon aranyosak lennének együtt.
================================
-Miért kell mateknak lennie?????
-Nemtudom ki fogja használni az életbe a kibaszott grafinonokat?
-És ott a számológép érted.
Belépett az ajtón Mrs.Roony a matek tanár és elkezdte az órát azt hittem megőrülök már az első öt percben. Nem tudtam igazán a matekra figyelni az agyam 1000-rel pörgött.
-Ms.Smith
Jött oda a paromhoz és rátámaszkodott.
-Igen?
Ahogy ráforditottam tekintetem megláttam egy fikát kilógni az orrából. Hangosan felnevettem amire csak felhúzta szemöldökét.
-Egy fika lóg az orrából ez tök gáz Jézusom.
Röhögtem mégjobban.
-Tudja feltalálták a papírzsebkendőt.
Mondta Lisa melletem
-Vagy legalább WC papírba fújja már ki jeszus de gusztustalan.
Kontráztam rá amira az egész osztály elröhögte magát. A tanárnak elvörösödött a feje egyrészt mert zavarba jött másrészt a dühtől.
-MS.SMITH ÉS MS.GREY AZ IGAZGATÓIBA.
-Rendben rendben
Mondtuk egyszerre Lisával majd röhögve felálltunk és kisétáltunk.
Lesétáltunk az igazgatóiba ahol elmeséltünk mindent vissza fogott röhögéssel. Az igazgató egy hét elzárást adott ami anyitt takar hogy egy egész hétig nem kell suliba menjünk de ez azért szívás mert péntek van. Hát így telt a Szeptember elsejénk.....
Remélem tetszett a rész azért még egy kicsit bele kell rázódjak de szerintem menni fog. Sok meglepetést tartogatok még nektek❤ Ha tetszett vote-olj előre is köszönöm hogy elolvastad❤ Hamarosan folytatás
YOU ARE READING
A Bátyám Legjobb Barátja
RomanceEz egy 17 éves lányról fog szolni aki nem tudja mit érezz a bátya legjobb barátja iránt. Emő elég nehéz helyzetbe van hisz ott a legjobb barátnője aki halálosan szerelmes a bátyába. Lehet a nagyfiú viszonozza? Ha érdekel olvasd❤