Hogy miért döbbentem le ennyire?
Ahogy kiléptünk a kis kapunk egy kövezett út volt látható. Miután azon végig mentünk megpillantottam egy asztalt...amin gyertyák voltak és körülötte rózsaszírmok. Egyból szám elé kaptam a kezem majd könnyeim megindultak. Ennyire fontos lennék neki?
Márk illedelmesen kihúzta nekem a széket majd be is tólt majd leült velem szembe.
M:Remélem tetszik .
Suttogta.
E:Ennél szebbet nem kívánhatnék.
Mosolyogtam rá.
A pincér kihozta az étlapokat majd válogatni keztünk. Annyira nem ismerem az ételeket. Mármint nem úgy szoktam enni csak nem ilyen puccos helyeken. Márk látva az arckifelyezésem elnevette magát.
M:Ahogy látom nem szokták ilyen helyeken enni.
Nevetett fel mégjobban.
E:Jó én a mekibe szoktam kövinek oda megyünk.
M:Igenis főnök.
P:Sikerült választani?
M:Két Spagetitt szeretnénk és egy üveg pezsgőt.
P:Máris hozom.
Azzal ott hagyva minket elsietett.
M:Emő...
E:Igen?
Néztem fel rá.
M:Szeretnék mondani valamit...és kérdezni is.
E:Állok elébe.
Nevettem fel mire elmosolyodott.
M:Emő Smith...amióta megláttalak azóta elbűvöltél...egyszerün olyan különleges vagy... rájöttem az elmúlt időben hogy mennyire is kedvellek téged...és úgy érzem ez kölcsönös is... Emő megtisztelnél azzal engem...*vett ki egy kis fekete dobozt*...hogy leszel a barátnőm?Majd felnyitotta a dobozt és egy medál volt benne. Szív alakú és gyönyörű. Könnyezve ugrottam fel majd a nyakába borultam.
E:Igen.
Suttogtam a nyakába amin elmosolyodott.
Egy hosszú csók után vissza ültem a helyemre majd Márk felrakta rám a medált.
M:Fordisd meg.
Mondta majd tettem amit kér. A medál hátuljába bele volt gravírozva hogy " Örökké " és egy kis M a szív végénél.
Előhúzta a kulcs alaku láncát és ő is megmutatta. "Veled" és egy kis E.
El sem hittem... Mennyit készülhetett erre az estére.
E:Köszönöm Márk.
M:Nem Emő én köszönöm...
Mondta majd az asztalon áthajolva hintett csókot ajkaimra.Miután kihozták az ételt egy csomó mindenről beszéltünk majd végül jött a pezsgő.
Magasra emelve a poharam koccintottunk.
M:Ránk.
Mosolygott rám.
E:Ránk.
Érintettük össze a poharunkat.
Imádom egyszerűen imádom ezt a fiút... elcsavarta a fejem... és ellopta a szivem... egy kissé bolond néha bunkó sőt tudd elég mogorva is lenni... de én így szeretem. Igen büszkén kijelentem . Szerelmes vagyok Márk Harper-ba ... aki a Barátom.Sziasztok tudom hogy sokáig nem volt rész de nem volt jó a telefonom. Mátol újra aktív leszek.
Nagyon szépen köszönöm a 11!!K-t hihetetlenek vagytok😭😭 Imádlak titeket♥️♥️♥️Ha tetszett voteolj és komizz♥️
YOU ARE READING
A Bátyám Legjobb Barátja
RomanceEz egy 17 éves lányról fog szolni aki nem tudja mit érezz a bátya legjobb barátja iránt. Emő elég nehéz helyzetbe van hisz ott a legjobb barátnője aki halálosan szerelmes a bátyába. Lehet a nagyfiú viszonozza? Ha érdekel olvasd❤