16 rész

6.8K 275 26
                                    

Ahogy az ajtó bezárult Márk a derekam után kapott ezzel közelebb vonva magához majd ajkaimra tapadt. Miért van az ha nincs a közelembe hiányolom az érintését a csókjait az illatát igazából mindent ami Márkos.
Tényleg beleszerettem volna?
Lassan elváltam Márktól de úgy hogy orrunk még össze érjen.
E:Indulnunk kéne...
Suttogtam ajkaira.
M:Szerintem is.
Ébredett fel Márk a sokkból.
M:Mehetünk Bab?
Nyitotta ki előttem az ajtót illedelmesen ami valljuk be nem nagyon vall rá.
E:Persze de menj előre mert tudod itt én lakok és nekem van hozzá kulcsom.
Nevettem fel mire ő kikapta a kezemből a kulcsot és kitolt az ajtón majd visszafordult és gondosan bezárta azt.
M:Jobb cicám?
E:Nem vagyok cica.
Mondtam majd a szájára nyomtam egy puszit és elindultam VOLNA a kocsi felé ha egy kéz vissza nem ránt.
M:Egy igazit kérek.
E:Megérdemled?
M:Igen.
Mondta ki határozottan mire közelebb hajoltam hozzá majd mikor már 1mm  volt köztünk Márk lehunyta szemeim én meg kaptam az alkalmon. Gyorsan hátra fordultam és a kocsiig "futottam" amennyire lehet magassarkúba futni. Bár most hogy így belegondolok meg kéne tanulni lehet szükségem lesz még rá.
M: Ez gonosz volt Emő.
Mondta egy mosoly kíséretében.
E:Ha jó leszel kapsz még.
Kacsintottam ravaszul mire elnevette magát .
Illedelmesen kinyitotta az ajtót míg beültem majd be is zárta azt.
Nem telt bele öt másodpercbe már nyitodott a mellettem lévő és beszállt Márk.
Ahogy beindította a motort a csendes utcát ezzel felverve. Az út csendesen telt, egyikünk se szólalt meg. Egy bő 10 perces autóút után megérkeztünk egy étterem elé. Márk kipattant majd kinyitotta nekem az ajtót és lezárta a kocsit. A kezem után nyúlt megfogva azt mire belepirultam hogy lehet valaki ennyire cuki??(+_+)
Az étterem belseje elképesztő volt. Modern és stílusos. Márk jót szórakozott rajtam hisz elég vicces képet vághattam. Odajött hozzánk egy pincér.
P: Miben segíthetek?
M: Márk Harper névre van foglalásunk.
P: Jöjjenek utánam.
Először azt hittem az egyik asztalhoz vezet minket de kellemesen csalódtam . A szemem egyből könnybe lábadt és a szám elé kaptam a kezem.
Így kitett magáért meg Márk egy vacsora miatt?

Új rész remélem tetszik:-D
Gyerekek a szülinapom élőtt két nappal basztam el a telóm... Igen ügyes vagyok na mindegy az a lényeg hogy NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM A SOK SOK KOMIT ES AZ 5,4K OLVASÓT MEG SIRATTATATOK (^^).

A Bátyám Legjobb BarátjaWhere stories live. Discover now