11 rész

7.6K 333 9
                                    

O:Ez komoly?
Jött le Olivér az emeletről.
E:Kérlek ne mondd el neki.
Suttogtam a fülébe.
M:Húzz vissza Olivér.
O:Hah...
Nevetett fel.
O:Ez az én házam te nekem nem dirigálsz de megtennéd hogy elengeded a hugom.
M:Nem.
Mondta ki egyszerűen Márk majd erősebben magáhot szoritott.
O:Mit mondtál?
E:Azt mondta hogy nem hallókészüléket esetleg ne adjak?
O:Na jó húzzál ki a házból a kis hercegeddel együtt!
E:HOGY MIVAN??? OLIVÉR EZ A HÁZ ANYIRA AZ ENYÉM MINT AMENYIRE A TIÉD UGYAN ANNYI JOGUNK VAN ITT LENNI.
O:Leszarom.
Kezdett el kifele tolni majd az arcom előtt becsapta az ajtót.
Zokogva estem Márk védelmező karjai közé. Ez komolyan kidobott a saját házamból? Hogy tehette?Mindig jóba voltunk jó azt nem mondom hogy nem veszekedtünk mert az mai napig megy de még sosem rakott ki. Most meg itt állok Márkkal aki ugyan úgy döbbenten néz miközben tart engem nehogy össze essek.
M:Te akartad haver.
Suttogta Márk majd felkapott az ölébe és elindult gondolom a házuk irányába.

Márk szemszöge:

Elindultam haza a vele a karjaim közt. Ez nagyon nagy szemétség volt Olivértől. A saját hugát kidobta? Vagy mit várt? Hogy pitizni fogunk hogy beengedje Emit? Mert ha még engem nem azt még megértem...de hogy a saját hugát? Sosem gondoltam volna ezt Olivérről nem így ismertem meg őt.
A gondolataim ezerrel szágultoztak a fejembe mintha egy forma1-es versenyen lennének. Anyira belemerültem a gondolataimba hogy észre se vettem hogy Emő egyenletesen szuszog az ölembe. Iszonyú édes látvány volt. Ahogy szemei tökéletesen illeszkednek egymásra és szempillái összeolvadnak. Ajkai kicsit szétnyílva még sexybbé teszi őt.
És az a pisze orra nagyon cuki. Ebben a lányba egy hiba sincs. Bár nagyon haragszok Olivérre mert Emő miatta bántotta magát ami számomra is nagy fájdalom akkor mit érezhet ő?
Az ajtóm előtt álltam ahol próbáltam zsebeimből kihúzni a kulcsot de sehogy se ment. Mivel tudtam hogy anyám itthon van ezért a csöngetéshez folyamodtam. Anya szólásra nyitotta volna a száját de lepisszegtem . Megértően bollintott és arébb állt én meg lassan bementem a házba és egyből a szobám felé vettem az irányt. Amint beértem Emőt finoman lehelyeztem az ágyra és betakargattam.
Nyamnyogott párat majd átfordult és aludt tovább.
Lesiettem a lépcsőn és ledobtam cipőimet majd éppen idultam volna fel amikor anyám megállitott.
A:Ki ez a lány Márk?
M:Emő Olivérnek a huga csak összevesztek és Oli kirakta én meg elhoztam ide de mire haza értem elaludt.
A:De miért vesztek össze és hogy hogy haza hoztad? Más lánnyal sosem törődtél.
M:Ahj anya ez bonyolult.
A:Gyere csak ülljünk le és beszéljük meg van időnk hisz még csak fél 10 van.
Mondta miközben odacsoszogott a kanapéhoz és leüllt. Megpaskolta a magam melleti helyet ezzel tudtomra adva hogy igenis most mindent kiszed belőlem. Sóhajtva indultam el a kanapéhoz majd lehuppantam mellé.
A:Mióta tetszik neked ez a lány?
M:Mi?
Kérdeztem meglepődve . Úgy éreztem mintha bele látna a lelkem sötét zugaiba is.
A:Jól hallotad mesélj.
M:Emlékszel amikor Olivér először jött értem?
A:Öhm pénteken?
M:Igen szóval akkor még azt gondoltam róla így látszatra hogy egy elkényeztetett picsa akinek az a legnagyobb baja hogy letört a műkörme. De amikor beszólongatott vagy mindenre megjegyzést tett már tudtam hogy a látszatt néha csal. Sokkal több baja van mint hogy a műkörme letörik... Tudod anya... elhunyt az apukája és most amit csinált vele Olivér azért az is durva volt.
Imádom benne hogy erős,Hogy akaratos,Hogy van önbizalma, Hogy egy igazi lány aki nem ken fel magára 4 réteg vakolatott. Egyszerűen beleszerettem. Igen anya úgy ahogy nézel én a nagy Márk Harper aki még sosem volt szerelmes beleszeretett a legjobb barátja hugába.
A:Azta.
Anya csak enyitt tudott kinyögni. Egészen biztos hogy meglepte hisz én még sosem voltam szerelmes. Mindig az az egy északás tipus voltam de most jött ez a lány és az érzelmeimet teljesen felkavarta. Már nem vágyok más lányok után. Csak is ő kell És egészen biztos hogy meg is fogom szerezni és sosem engedem majd el.
M:De én megyek befekszek mellé jó éjt anya.
Adtam egy puszit a homlokára.
A:Jó éjt.
Ennyi elég is volt nekem. Ilyenkor szar amikor az anyád pszhiológus. Felmentem a szobámba majd lekaptam magamról a felsőt de a szabadidő nadrágom rajtam maradt majd befeküdtem mögé és derekánál fogva magamhoz húztam. A nyakhajlatába fúrtam a fejem így az illata teljesen befészkelődött az orromba. Olyan jó illata van. Eper és görög dinnye keveréke egyszerűen a legjobb párositás.
Nem tudok mit csinálni de beleszerettem ebbe a lányba és megőritt hogy lehet ő nem így érezz.
Ezekkel a gondolatokkal csöppentem bele az álmok világába Emivel aki a karjaim közt szuszog❤.

❤Rémelem tetszet ha igen voteolj és komizz❤

A Bátyám Legjobb BarátjaWhere stories live. Discover now