8 rész

7.7K 311 9
                                    

Lisa: KHMM..
Köhögött mögülünk Lisa.
Márk nem mozdult továbra is rajtam ült és gyönyörű szemeivel az arcomat pásztázta elég közelről.
Egy pillanatra Lisára néztem aki kacsintott majd elment.
Csak feküdtünk és néztük egymást. Ajkaink még mindig vészesen közel voltak.
M:Csesze meg...
Állt fel rólam Márk majd idegesen a hajába túrt.
M:Ezt nem szabad te a legjobb barátom huga vagy...
E:Nem mintha akartam volna...
Néztem rá miközben én is felálltam.
M:Ja én se.
Legyintett de tudtam hogy hazudik. Gúnyos mosoly ült végig az arcomon.
E:Csak nézz a lábad közé .
Mondtam mire ő oda nézett és hát hogyis mondjam ... egy kissebb dudor volt látható.
Rákacsintottam majd felmentem a szobámba ahol Lisa és Olivér AZ ÉN ÁGYAMON csókolóznak.
Inkább vissza zártam az ajtót és vissza lementem.
Márk a kanapén ült és maga elé bámult .
E:Majd jövök.
Mondtam majd felkaptam a cipőm és a lakás kulcsok és mielőtt mondott volna valamit kiléptem a házból.
Elindultam a Park fele ami még anó a kedvenc helyem volt.
Amikor szomorú voltam idejöttem...
Sok emlék kött ehez a helyhez...
Amikor apa meghallt már akkor is ez a hely volt a kedvencem...
Hogy hogy halt meg az apám?
Autó balesetben... Egy üzleti útról jött haza és a szembe lévő aki részeg volt apába ment aki az árokba borúlt...
3 hónapig volt kómába aztán egyik nap bementem hozzá....
                       4 évvel ezelőtt 
Beléptem apához aki még mindig a korházi ágyon feküdt eszméletlenül kómába.
E:Szia apa. Hogy vagy?
Kérdeztem miközben leültem a mellete lévő székre.
Kezemet a kezére raktam miközben a másikkal a virágot tartottam.
E:Képzeld Olivér ma kapott egy új játékot és le se szakad róla tök vicces mert a nappaliba ül és veszekszik a TV-vel.
Nem reagált. Tudtam hogy halja amit mondok és érti is de olyan rossz hogy nem add semilyen jelet...
E:Apa ma van 3 hónapja hogy bent vagy. Tudom hogy erős vagy. Mindig azt mondod nekem hogy higgyek magamba és ha elesek rajtam áll hogy felállok e vagy nem. Most én mondom neked apa... kellj fel...mindenki vár téged otthon...anya is össze van zuhanva. Tudom hogy felfogsz kelni... bármi is történjen tudd hogy én mindih itt leszek... mindog szeretni foglak... ahogy anya és Olivér is...Tudom hogy erős vagy és fel fogsz kellni...igaz apa?
Majd tekintetem arcára tévedt. Majd egy hangos sípolás szakitotta meg apát az elők közül....
                           Jelen
Az emlékekre könnyek gyültek a szemembe. Hiányzik. Rettentően hiányzik. Hiányzik hogy amikor minden reggel lemegyek ő ott legyen és azt a hülye ügyvédi lapott olvassa. Hiányzik az az erős kávé és mentol illat amit zakója árasztott.
Hiányzot az amikor a mélyben voltam és össze törtem hogy ő akár egy öleléssel felhúzott és újra összerakott.
Mostmeg? Miatta vagyok a mélyben...nincs ki felhúzzon...vagy megöleljen...hiányzik.
Csak ültem a padon és zokogtam. Nem érdekelt hány ember nézett hülyének vagy épp depresszíósnak. Felálltam megtöröltem a szemem majd elindultam a virágbolt felé és ott megvettem a legszebb csokor rózsát majd egyenesen a temető felé vettem az irányt. Egy jó 2 perc séta után megérkeztem.
Leültem apa sírja mellé a fűben majd a csokrot a sírra helyeztem.
E:Hát apa rég voltam itt és ezért bocsánatott is kérek. Csak egyszerűen nem tudtam eljönni...féltem....féltem hogy a régi sebek újra felszakadnak. De itt vagyok mint látod és mesélnem kell valamit.
Van egy fiú Olivér haverja és még nem tudom mit érzek iránta pontosan...
Bárcsak itt lennel és tanácsot adnál mit csinájak apa... Lisa is csak Olivérrel foglalkozik ma Márk a fiú meg akart csókolni és én engedtem volna neki de nem tette azt mondta nem lenne helyes. Apa olyan mintha mindenki ellenem fordulna.
Zokogtam el magam.
Ism:Minden rendben?
Kérdezte egy ismeretlen hang a hátam mögül mire felkaptam a fejem és tekintettem rá vezettem.
E:Persze minden rendben.
Töröltem meg a szemem.
Ism:Leülhetek?
E:Persze ez közhely a fű is közös.
Nevettem fel hallkan.
Ism:Hogy hívnak?
E:Emő. És te ki vagy?
Ism: Nellson Moris.
E:Azta ilyen nevett se hallotam még.
N:Ritka.
Kacsintott rám játékosan.
N:Az apukád?
E:Igen .
Hajtottam le a fejem.
N:Részvétem.
E:Köszönjük.
N:Na ne szomorkodj gyere haza kisérlek.
E:Oké köszi.
Felálltunk .
E:Várj egy picit.
Oda léptem a fejfához majd egy puszit nyomtam rá.
E:Majd még jövök apa.
N:Ez tök cuki hogy így látogatod.
E:Hát 4 éve nem jöttem nem akartam feltépni a sebeimet de most rászántam magam.
N:Értem ... eljösz velem a starbuckba?
E:Persze miért ne?
Elindultunk a Kávézó felé. Út közben sokat nevettünk jól éreztem magamat.
Kikértük az italokat majd elindultunk hozzám.
E:Köszi hogy haza kisértél.
N:Bármikor majd írok.
Megöleltem majd kidobtam a poharat és bementem a házba.
M:Hol voltál és ki volt ez a pasi ??
Lökött neki a falnak mire nyikkantam egyett. Olyan sexyn nézett ki hogy életembe először vonzalmat éreztem egy fiú iránt. Pedig ez a fiú Márk aki pillanatnyilag eléggé ideges...

❤❤Remélem tetszet a rész ha igen voteolj és komizz❤❤

A Bátyám Legjobb BarátjaWhere stories live. Discover now