Selepas beberapa jam bersama Sunmi,Yera mengambil keputusan untuk pulang ke rumah..
"Appa,Omma..Yera dah balik!"
"Appa?"Yera melihat appanya membelakangi nya seperti sedang melakukan sesuatu.Apabila Yera memanggilnya, Encik Min menoleh sambil mengelap tangannya yang penuh dengan DARAH..
"Appa,waeyo?!Tangan appa luka ker?"
"Aniyo..."
"Appa...bunuh orang lagi ke?!"Encik Min hanya tersenyum.Yera menjeling panas appanya
"Ala..bukan appa buat saja-saja, Bila orang dah lama tak bayar hutang takkan nak buat cara lembut lagi?"
Yera memuncungkan mulutnya. Encik Min yang sedar dengan perbuatan itu terus memeluknya.
"Ala..janganlah merajuk,Yera kenalah faham ni kerja Appa,Arreoseo? Ala.. omma boleh je faham"
"Hmmm"
Encik Min menepuk bahu anaknya."YAH,MIN YOONGI!!KENAPA LANTAI PENUH DENGAN DARAH?!!"
Puan Min menjerit memanggil suaminya.
"Wow, omma faham sangat.."
Kata Yera dengan sinisnya.Encik Min hanya tersenyum lalu pergi ke isterinya.Tiba- tiba Yera tersedar bahawa Jungkook tidak bersamanya.
HILANG."Yah, mana pergi dia ni!"
Yera meneroka satu rumah mencari Jungkook tetapi tiada.Hilang secara ghaib.Kemudian, Yera terdengar gelak ketawa ommanya di dapur."Wah,Jungkook-ah....awak memang pandai masak!Daebak!"
"Aniyo,Puan...biasalah ni"
Kelihatan Puan Min sedang bersembang dengan Jungkook di dapur.
"Yah..penat aku cari kat sini kau?!"
Yera menyilang tangan.
"Ehemmm"
"Oh,Cik Yera...Rasalah masakan ni saya yang buat"
Kata Jungkook dengan teruja sambil menghulurkan hidangan tersebut kepada Yera.Tanpa berfikir apa,Yera terus menolak makanan itu jatuh berderai di lantai.TERKEDU.
Jungkook hanya terdiam, melihat hidangan itu di lantai.Puan Min terkejut dengan perbuatan anaknya.
"YERA!!WAEYO?!"
"Entah apa yang kau letak kat hidangan tu , kau nak bagi aku?!"
"Yera,..apa cakap macam tu?"
"Omma pun sama, baik sangat dengan orang miskin ni! Nanti dia pijak kepala kita semua!"
"Yera...omma tak ajar Yera berlakuan macam tu.."Puan Min mula terasa baran dengan perangai Yera.
"OMMA TAK FAHAM YERA!SEMUA PUN SAMA,BENCI!!"
Yera berlari ke biliknya.
"Jungkook-ah, saya nak mintak maaf dengan perangai Yera.."
"Gwenchanayo, Puan..."
Jungkook cuba mengukirkan sebuah senyuman.PEDIH.
YOU ARE READING
BODYGUARD || JJK ✔
Фанфик🔫Perasaan yang lama tak mungkin mati...Apabila Ego yang setinggi menara Dubai DISENTAPKAN mula jatuh hati kepada BODYGUARD nya?