EP. 28(jungkook?)

1.6K 129 4
                                    

"Abang.... "


"Ish,  apa kau tak faham lagi perempuan?!  Kau tu asyik bawa sial dekat aku!  Darjat kau terlebih  bagus untuk aku!  Aku jijik dengan kau! " jerkah jungkook. Mata yera mula berair.

"Abang jangan cakap macam tu... Apa jadi dekat janji dan impian kita bersama?  Macam tu je abang lupakan?  Sampai hati abang buat yera macam ni... "

"Memang.  Aku tak sanggup nak hidup kau!  Berambos dari rumah ni! "

Jungkook mula menarik rambut yera dengan kasar. Dia bawa yera  keluar rumah. Macam tu je jungkook  menghalaunya. Pintu dikunci rapat,  yera mengetuk pintu itu beberapa kali dengan harapan supaya terbuka.

"Abang,  jebal.... Jangan buat yera macam ni...sanggup abang lupakan segalanya begitu saja... Abang!  Bukalah pintu ni... " ketukan demi ketukan mula menjadi lemah sehingga tidak kedengaran. Yera mula menangis dengan esaknya. Tapi tiada perubahan.

Yera hanya berharap supaya dia terbangun dari mimpi ngeri ini.  Apa jadi dekat jungkook?  Cincin yang dihadiahkannya ditatap lama. Memori indah hilang begitu saja.

"Jungkook.... "


"mianhae min yera... "


Di pagi hari, jungkook keluar rumah untuk pergi kerja. Dia terpaku di depan pintu kerana terkejut melihat yera yang tidur di atas lantai dengan hanya berpeluk tubuh. Masih berbaki air matanya.


"Sayang tunggu sampai tertidur ke? Berapa air mata sayang jatuh?  Mianhae,  abang terpaksa... Bukan tak nak pertahankan cinta kita. Maafkan abang,  sayang"

Jungkook mengangkat yera dengan berhati-hati supaya tidak terjaga dari lenanya. Badannya dibaringkan di atas katil,  selimut ditarik menutup tubuh. Jungkook  menghadiahkan  satu ciuman yang lama di dahi yera sebelum keluar kerja.


Semasa jungkook sedang sibuk bekerja, timbul satu mesej di telefonya. Ia dari encik min...

//En. Min Yonggi//

Mianhae jungkook.... Tapi saya harap awak fahami keputusan saya.

Saya tak bagi ada sebab.

Saya rasa bersalah pada awak jungkook... Saya yang bunuh keluarga awak... Mianhae



Sebab tu... Saya kutip awak kerja.



Tapi saya tak sanggup nak kahwinkan yera dengan anak orang yang saya bunuh.


Mianhae



Bibir di bawah digigit menahan geram. Pandai pulak jaga perasaan yera?  Yang aku ni?!

Jungkook terus balik ke rumah dengan penuh rasa geram. Pintu dibuka kasar. Jungkook terus tuju ke ke arah Yera yang berada di dapurnya. Rambutnya ditarik kasar oleh jungkook .


"Kenapa ni abang?  Yera minta maaf kalau ada buat silap... "


"kau jangan panggil aku abang! Jijik! "

Yera terkedu. Jungkook membuka tali pinggangnya lalu dilibas kuat ke arah yera. Air mata yera jatuh setiap kali libasan kuat tali pinggang itu menyentuh kulitnya.

Bunyinya yang kuat memenuhi ruang kosong di rumah itu.







....................................

Yeah BODYGUARD  dah sampai 600!!!! Road to 1k please? Hwaiting  together!!!  Nanti, saya update lagi..

Tq chingu i lube you...

BODYGUARD || JJK ✔Where stories live. Discover now