" Tolonglah belikan...jungkook~"
Yera memuncungkan mulutnya. Jungkook mencuri pandang mukanya lalu mengalih kearah lain.
"Harganya adalah 600,000 won tapi untuk cik adik manis ni hanya 300,000 sahaja"
Kata peniaga itu dengan manja. Jungkook menjelingnya. Menyampah aku!
"Cik yera pergi tunggu dekat kereta." Kata jungkook dengan ringkas.
Yera menkerut muka. Apa masalah sebenar dia ni.... Namun sujin hanya akur lalu menuju ke parking kereta yang terletak di hujung dunia. Jauh gila...dia nak aku jalan sorang? Kalau aku kena culik macam mana?!
Selepas saja yera hilang dari pandangan jungkook terus menjeling peniaga itu. Lepas beberapa dia mula bersuara.
"Apa masalah kau?!"
"Mwo?"
"Kau ingat kau boleh untung kalau suka tukar harga barang ikut orang ?"
"Bukan saya naikkan harga pun..." Katanya dengan selamba menambah lagi kemarahan jungkook.
"Jelous ke takut saya rampas awek awak ?"
Jungkook menahan kemarahannya. Mahu saja dia bagi penumbuk.
"Bagi saya dua aiskrim cokolat" jungkook memesan aiskrim yang ditunjuk yera. Kesian yera yang sedang kelaparan menunggu
"600,000 won sahaja".
" Gwenchana, saya bayar ikut harga asal..."
"Kita dekat dunia ni tak boleh fake sangat sebab tu orang tak suka..." Kata jungkook sebelum keluar kedai.
"Makanan" jungkook menghulurkan makanan itu kepada yera.
"Thank you~ " yera tersenyum malu.
Mereka makan sambik menyandarkan diri kepada kereta.Jungkook menoleh dan melihat yera. Comot betul dia makan...
Secara tiba-tiba tangan jungkook menyentuh pipi yera. Dia mengelap kesan comot itu. Yera hanya tersenyum malu. Akhirnya... Jungkook mula merapatkan diri balik kepada yera.
Yera menoleh ke arah jungkook tapi dia mengalih pandangan. Malu ke? Yera terus memandangnya.
"Gomawoyo~"
Jungkook mendiam lalu bergerak menjauhi yera. Mungkin sangkaannya salah tentang jungkook berubah sebab dia masih kayu. Balak!
"Nanti bila dah siap masuk kereta." Kata jungkook dengan ringkas lalu masuk ke dalam kereta. Yera hanya mengeluh panjang.
Nampaknya jauh lagi perjalanan aku untuk jungkook...
YOU ARE READING
BODYGUARD || JJK ✔
Fanfiction🔫Perasaan yang lama tak mungkin mati...Apabila Ego yang setinggi menara Dubai DISENTAPKAN mula jatuh hati kepada BODYGUARD nya?