"Apa maksud awak?"
"yelah,saya dah berbaik dengan jungkook dan calon pun ada dah iaitu jeon jungkook, it's you..."
"Awak biar betul..."
"Tak pelah kalau awak tak percaya..."
Yera menoleh kebelakang tapi jungkook dengan cepat menarik yera ke dalam dakapannya."Thank you,yera. saya bersyukur gila. I'm the luckiest person to fall in love with you... "
jungkook menghadiahkan satu ciuman di dahi yera."Tapi...awak suka saya bukan sebab cabaran omma awak kan?"
"awak tak percaya saya lagi ke?" jungkook mengeratkan lagi pelukan. rasa tenang, kan bagus kalau dari dulu macam ni?
💠💠💠Sewaktu yera sedang leka bermain phone, dia tidak menyedari kehadiran jungkook.
"yera...."
namun yera hanya membisu.jungkook mengambil phone itu dari yera. terkedu. yera mencapai tangan untuk mengambil tapi jungkook menyembunyikan phone itu dibelakangnya.
"TAK. BOLEH."
"Awak layan phone ni lebih dari saya..." jungkook mencebik.
"mianhae jungkook." kata yera sambil membuat muka comel.
"ni dulu..." jungkook menunjuk pipinya yang gebu itu. yera terus mencium pipinya sekali lalu.
"puas hati? bagilah phone balik..."
"puas...tapi nantilah" kata jungkook sebelum beredar.
"jungkook!"
yera megeluh.sedang yera mencari phonenya, dia ternampak jungkook sedang tidur di sofa.comel. yera datang mendekatinya tangan dicapai untuk mengambil phone. tiba-tiba jungkook memegang tangan yera.
terkejut.
Dia tak tidur lagi ke?""min yera nakal..."
"a...aniyo, yera tak buat apa pun"
"tu apa?" tangan yera yang memegang phone itu dilepaskan. jungkook tersenyum nakal. Dia menarik yera hingga terbaring ditepinya.
"apa penting sangat phone tu?"
"pentinglah!"
"saya atau phone lagi penting?"
yera mendiamkan diri. jungkook merangkul pinggang yera dari belakang.Keadaan berubah sepi.
"mestilah awak lagi penting...hilang phone boleh beli lain tapi hilang awak tiada pengganti..." bisik yera.
"kalau saya lagi penting, teman saya tidur..." jungkook mengeratkan lagi pelukan.yera menoleh ke arah jungkook,dia telah pergi ke alam mimpi.
comel sangat dengan babyface dia.
"i love you,jungkook"
"i love uou too, yera..."
derek tak tidur lagi...
tiba-tiba kedengaran pintu diketuk,pelukan dileraikan dan yera terus tuju ke pintu.
"Yera!!!"
"omma, appa!!!" yera berpelukan dengan parentnya.
"kenapa tak call yera?"
"surprise"
"ada bawak balik apa-apa tak untuk yera?"
"ada..."
senyuman tadi pudar, muka menjadi masam apabila melihatnya.
macam kenal...nugu?
➖➖➖➖➖➖➖
Omma jinjja?! korang bagi sampai hampir 500?! sayang korang...saya terharu gila sebbb 500 tu dah ½ dari 1k!!
tq chingu!!!saranghaeyo...
from,
me😘
YOU ARE READING
BODYGUARD || JJK ✔
Fanfic🔫Perasaan yang lama tak mungkin mati...Apabila Ego yang setinggi menara Dubai DISENTAPKAN mula jatuh hati kepada BODYGUARD nya?