EP. 35(ENDING)

2K 143 0
                                    

1 bulan kemudian......





"Saya terima " jawab yera sambil tersenyum. Satu gereja menjadi kecoh.






"Dengan kuasa cinta, saya isytiharkan encik jeon jungkook dan puan jeon yera menjadi pasangan yang sah. Hanya maut dapat memisahkan mereka. "










"Now you may kiss the bride. "





Kain nipis yang menutupi muka yera dibuka. Jungkook tersenyum nipis sebelum menghadiahkan yera satu ciuman di bibir.





Akhirnya mereka selamat bergelar suami isteri. Majlis berjalan dengan lancar. Semasa pengakhiran majlis itu, mereka mengucap terima kasih kepada tetamu yang hadir.




"Taniah jungkook, yera.... " ucap Taehyung.





"thank you... "






"aku tak kisah pun pasal perkahwinan tu tapi asalkan yera happy pun cukuplah. Tapi memang silap besar kalau jungkook tinggalkan yera. "





"I will never " Taehyung tersenyum lalu menepuk bahu jungkook sebelum pergi.






"Yera... Taniah.. Saya nak minta maaf sebab sakitkan hati awak... I'm a bad chingu... "






"gwenchana, saya dah lama maaafkan awak, sunmi. And you always be my chingu. " sunmi terus memeluk erat yera.






"Thank you yera! Tapi.... I'm going to live with my family in New york so... this is our last goodbye ?"yera hanya mengangguk faham sambil tersenyum. Akhirnya hubungan mereka sudah dibaiki semula.





"Baiknya sayang ni.... " bisik jungkook sambil merangkul pinggang yera.




"memanglah. Kalau tak, yera tak akan nye nak terima abang balik.... "





"okey~"







"Sayang jom pergi rumah baru kita? "






"jinjja?! "







"Tapi.... Sayang kena tutup mata dulu. " jungkook menutup mata yera dengan sehelai kain. Tangan dipegang erat.





15 minit kemudian....







"lama lagi ke abang? "







"jakkaman, okey dah sampai! " kain dibuka. Yera menenung lama rumah dihadapannya itu.




Rumah lama mereka.







"ni rumah lama kita kan? "







"yes, abang tak sanggup nak tinggalkan tempat ni... Sebab dekat sini ada banyak memori tercipta... "



Yera mengangguk faham. Tangan yera dipegang erat. Dia memandang jungkook pelik.




"sayang, abang nak minta maaf sebab sakitkan hati sayang, jatuhkan air mata sayang, pukul, marah dan tinggalkan sayang. Abang tak sanggup nak terima bila sayang hampir jadi milik Taehyung. Jeongmal mianhae"







"Gwenchana abang, yera tak kisah pun. Semua yang berlaku.... Buat yera lagi sayang dekat abang... "






"thank you sayang"








YERA'S POV




Itulah Jeon Jungkook







Yang dulunya orang yang paling aku benci, aku asyik marah appa sebab kutip dia kerja tapi.... Aku bersyukur sebab jumpa dia.






Walau teruk mana pun aku layan jungkook, dia tetap setia dengan aku. Jadi apa salahnya aku buat perkara yang sama?





Aku bersyukur sebab jumpa jungkook.







All of this isn't a coincidence. I promise you that I will love you forever. Don't go anywhere, just stay in my heart jeon jungkook.


I'm forever yours







END OF POV






"Jom mulakan hidup baru sayang. "






Jungkook mengeratkan pelukan, mataa yera ditenung lama sebelum dia menghadiahkan satu ciuman di bibir.







"let me guide your heart to mine so that you're forever mine"








~THE END~








❤❤❤❤❤❤

THANK YOU CHINGU SEBAB SUPPORT CERITA SAYA SAMPAI KE ENDING!!!!
TQ SEBAB BANYAK BERSABAR DALAM MENUNGGU SAYA UPDATE.

SAYA TAHU CERITA SAYA ADA BANYAK KEKURANGAN TAPI SAYA AKAN CUBA BAIKI UNTUK CERITA YANG AKAN DATANG.


TERIMA KASIH KEPADA YG SUDI BACA , VOTE DAN COMMENT. SAYA BELAJAR BANYAK PERKARA SEMASA BUAT CERITA NI. DAN SAYA DAPAT BANYAK KAWAN. KAMSA CHINGU!!!!


JADI KITA TETAP CHINGU TEGURLAH SEKALI SEKALA DEKAT MESSAGE BOARD TU KALAU ADA YG NK SEMBANG DEKAT MESEJ PUN TAKPA.



TULANG BELAKANG SAYA TAK PULIH LAGI TAPI SAYA DAH BOLEH BERGERAK. DOAKAN YG TERBAIK DAN TAHUN DEPAN SAYA PT3!!! KEPADA CHINGU YG SAMA DGN SAYA MARILAH KITA HWAITING SAMA2.


ITU SAJA DARI SAYA.


NAK PART BONUS TAK???



SALAM SAYNG,
ARYNXZ💕

BODYGUARD || JJK ✔Where stories live. Discover now