Kelio atgal nėra...

33 4 0
                                    

  DĖL FONO IR NUOTAIKOS PATARIU PASIJUNGTI VIRŠUJE ESANČIĄ DAINĄ.

Baimė, neapykanta, aistra... Daugybė jausmų degė manyje, o aš niekaip negalėjau suvokti, iš kur jie.
  Savęs veidrodyje nemačiau beprotiškai ilgą laiką, rodos, visą amžinybę... Pasidariau neatpažįstama. Namo bijojau grįžti, tad gyvenau su narkomanais./.../*
  Netrukus prasidėjo narkotikų stygius ir tuomet aš palūžau. Man supratimas tarsi vožė per galvą. Suvokiau, jog esu šiukšlė: padėvėta, visokiausių vyrų panaudota, mergina, kuri viską atiduotų dėl vienos heroino ar kokaino dozės. Įklimpau taip giliai, kad niekas man nebegalėjo padėti. Bent jau taip galvojau tuo metu...*/.../
  Tuščios mintys, tamsus vidus, bereikšmiai žodžiai, spengianti tyla ir beprotiškas skausmas - štai, kaip aš jaučiuosi. Neturėjau pinigų, tad pradėjau vogti. Kartais to neprireikdavo, nes pasitaikydavo koks pagyvenęs maisto prekių pardavėjas, norintis ištratinti* bet kokį gyvą organizmą. Aš nusiritau taip žemai...
  Kol nevartodavau ir mano smegenys bent trumpam pradėdavo funkcionuoti, susimąstydavau, kaip iki tokio lygio galėjau nusiristi. Pasitaikydavo ir tokių dienų, jog eidavau ir ieškodavau pagalbos, bet kartą pabuvojusi narkomanų grupėje, pamačiau, kad nė vienas iš jų neketina mesti narkotikų. O ar aš sugebėčiau? Ne. Visų pirma, neturėjau tam noro, tiesiog, negavus narkotikų, man pasaulis atrodydavo toks baisus, kad aš bandydavau surasti pabėgimą. Tačiau, kad ir kaip norėtum, kad ir kaip stengtumeisi pabėgti, įklimpus į narkotikų pasaulį, kelio iš jo nerasi. Galbūt galėjau pasirinkti reabilitaciją, bet kas iš to? Jeigu ir būčiau pasveikusi, vistiek, kai paragaučiau kokio nors psichotropinių medžiagų turinčio priemaišo, grįžčiau atgal. Taigi, kodėl turiu stengtis dėl to, kas sugrąžina atgal?
———
* pažymėtų žodžių reikšmės:
/.../ - ženklas, kai trūksta Marisos dienoraščio lapų (pradedama pasakoti apie kitus dalykus).
Ištratinti - užsiimti seksu, mylėtis.

"Bėk"|BAIGTAWhere stories live. Discover now