DĖL FONO IR NUOTAIKOS PATARIU PASIJUNGTI VIRŠUJE ESANČIĄ DAINĄ.
Tai buvo didžiausia klaida mano gyvenime. Po šios dienos pasikeičiau: netekau visų sau brangių žmonių, praradau tai, ką tikėjausi dar ilgai išsaugoti, mano gyvenimas virto melo lavina, prasidėjo nelegalus gyvenimas, nuo kurio tėvai bando mus apsaugoti...
Toji diena, balandžio 1-oji, amžinai liks įsirėžusi mano atmintyje...
Kaip ir kiekvieną dieną, po nuotykio su Dominyku, sedėjau kambaryje ir skaičiau knygą. Staiga, visai netikėtai tryliktame knygos "Paklausk Alisos" puslapyje užtikau vatos gabaliuką. Pavarčiau rankose, tačiau nieko įtartino nepastebėjau, tuomet pridėjau prie nosies ir įkvėpiau. Apsvaigau ir labai išsigandau, mečiau vatą iš rankų, atlošiau galvą laukdama, kas bus toliau. Na, o toliau, man pradėjo tirpti rankos, svaigo galva, bet tuo pačiu jaučiausi pakylėta. Žinojau, ką tai reiškia, puikiai supratau, jog ten buvo kažkokia narkotinė medžiaga, tačiau buvau per daug smalsi ir troškau sužinoti, o kas bus, jeigu įkvėpsiu daugiau. Paėmiau vatą. Prieš pridėdama prie nosies, dar kartą apsvarčiau, ar tikrai verta uostyti, galiausiai nusprendžiau, kad nieko blogo nenutiks ir pauosčiau. Uosčiau dar ilgai, skraidžiau padebesiais, mane aplanlė euforija, nieko kito netroškau, kaip tik nepaleisti šio vatos gabalėlio. Deja, nežinia po kiek laiko, vatos kvapas išgaravo, mane apėmė nenumaldomas miego troškimas, tad, vos užmerkus akis, pasinėriau į gilų miegą.
Pabudau suskambėjus žadintuvui. Prisiminusi vakarykštį įvykį, negalvojau padariusi kažką blogo, taigi nesukau sau galvos. Šiandien penktadienis ir šį savaitgalį praleisiu pas Oliviją. Laukiu nesulaukiu, kol baigsis pamokos...
20:00
Iki šios valandos nieko įdomaus neįvyko, tiesiog po pamokų nuvykome pas Oliviją į namus, pažaidėm kompiuterinius žaidimus, o tada Oli nuėjo padėti savo mamai tvarkytis su gyvuliais. Jai grįžus, mes nuėjome į kitą pastatą ir tada draugė ant stalo pastatė degtinės butelį. Netrukus prisitatė jos brolis, kuris pasiūlė pauostyti benzo*. Nė karto nebandžiau uostyti, tačiau norėjau pajusti, kokį efektą sukels benzas.
Ant skudurėlio užsipylėme šiek tiek benzino, prispaudėme prie nosies bei burnos, o tada pradėjome giliai kvėpuoti. Kadangi kvapas griaužė akis, užsimerkiau. Iš pradžių labai išsigandau. Jausmas buvo toks tarsi mano smegenys būtų sudarytos iš daugybės varžtelių, kurie atsisukinėtų, širdies plakimas pagreitėjo, girdėjau, kaip ji tiksi, rodos, tuoj sprogs; netrukus aptirpo rankos, pradėjo slysti skudurėlis, o aš pamaniau, jog krenta mano veido oda, tad paleidau skudurėlį. Buvau atsimerkusi. Man dvejinosi akyse, nebesusigaudžiau laike, draugės žodžiai skambėjo tarsi už kokio kilometro, jos brolis be perstojo juokėsi. Kas keisčiausia - man šis jausmas be galo patiko. Praėjus maždaug penkioms minutėms, efektas išsisklaidė, todėl mes ir vėl pradėjom uostyti. Šįkart nebebijojau.
KAMU SEDANG MEMBACA
"Bėk"|BAIGTA
Fiksi RemajaISTORIJA RAŠYTA SENIAI, TUOMET DAR DAUG KO NEŽINOJAU, TODĖL, JEIGU RASITE KOKIŲ NORS NETINKAMŲ VIETŲ, PRAŠAU PRANEŠTI. ^^ Šešiolikmetės Marisos dienoraštis, kuriame pasakojami jos nuopuoliai ir pakilimai, netektys ir džiaugsmas, meilė ir skausmas, g...