DĖL FONO IR NUOTAIKOS PATARIU PASIJUNGTI VIRŠUJE ESANČIĄ DAINĄ.
Šaltas žiemos vakaras. Vėl atsidavusi nepažįstamam vyrui, gavau dozę kokaino. Jaučiausi tokia budri, o alkio troškimas jau nebegraužė manęs. Taigi apsvaigusi ėjau į narkomanų lūšną, kai staiga slystelėjau ant ledo ir krisdama galvą trenkiau į šaligatvį. Pajutau didžiulį skausmą, tačiau sugebėjau atsistoti, deja, tai truko vos akimirką. Netekusi pusiausvyros ir vėl skaudžiai kritau ant kieto šaligatvio, tik šįkart nebeturėjau jėgų atsistoti. Vaizdas pradėjo lietis akyse, o aplink save girdėjau tik kažkokio nepažįstamojo balsą. Nesupratau, ko jis ištikrųjų nori, tad, tiek narkotikų veikiama, tiek gindamasi nuo nepažįstamojo, pradėjau muistytis, nors tai manyje kėlė dar didesnį skausmą.
|...|
Vieną vėlyvą rytą ar ankstyvą popietę (nesu tikra, koks tai buvo metas), prabudau nešvariame kambarėlyje, kuriame buvo dulkėmis ir voratinkliais apsitraukęs langas.
Aš buvau nustebusi, nes paskutinis mano sąmoningas prisiminimas, kai aš gulėjau ant šalto šaligatvio, o prieš mano veidą neryškus vyriškio siluetas, kažko klausiantis... Kad ir kiek stengiausi prisiminti, kas nutiko po to, bet nesugebėjau. Tikriausiai praradau sąmonę ir tik dabar atsibudau. Nesvarbu. Galvoje sušvito nauja mintis - narkotikai! Reikėjo kuo greičiau jų gauti, nes nebuvau tikra, kiek dar be jų ištversiu. Negana galvos skausmo, tai dar ir kitas kūno dalis skaudėjo, todėl judėjau labai sunkiai, bet sugebėjau pakilti iš sutriušusios lovos. Pasiramščiuodama po ranka pasitaikiusiais daiktais, ėjau durų link, tačiau gerokai nustebau, kai, atidarius duris, mane pasitiko aklina tamsa. Pro langą sklindanti šviesa neapšvietė nė trupučio tos tamsos. Nusprendžiau, nieko nebijodama, eiti tiesiai. Dėjau didelį žingsnį, tik staiga, dėdama neapgalvotą žingsnį, netekau pusiausvyros ir nusiridenau nuo laiptų... Sąmonės iškart nepraradau, tad puikiai jutau, kaip mano nugara buvo draskoma nežmoniško skausmo, iš galvos bėgo kraujas, o rankos ir kojos pradėjo tirpti... Bandžiau pajudėti, bet tuomet praradau sąmonę...
أنت تقرأ
"Bėk"|BAIGTA
أدب المراهقينISTORIJA RAŠYTA SENIAI, TUOMET DAR DAUG KO NEŽINOJAU, TODĖL, JEIGU RASITE KOKIŲ NORS NETINKAMŲ VIETŲ, PRAŠAU PRANEŠTI. ^^ Šešiolikmetės Marisos dienoraštis, kuriame pasakojami jos nuopuoliai ir pakilimai, netektys ir džiaugsmas, meilė ir skausmas, g...