Saugojau, kol sugebėjau...

25 5 0
                                    

 DĖL FONO IR NUOTAIKOS PATARIU PASIJUNGTI VIRŠUJE ESANČIĄ DAINĄ.

  Hm... Laikui bėgant, supratau, kad be narkotikų neišgyvensiu, o pinigų neturėjau, su tėvais nebebendravau - nebegyvenau namuose. Taigi, liko vienintelis pasirinkimas... Ne kartą esu girdėjusi, jog prostitutės daug uždirba, tad, kol dar turėjau gražų kūną, pasiryžau tapti viena iš jų. Žinoma, žinojau, kur rasti žmogų, norint įsivelti į šį verslą, tačiau buvau nekalta ir siaubingai bijojau. Galiausiai, toks vaikinas, su kuriuo dažnai "pakeliauju", Geilas pastebėjo, kad aš kažko labai nerimauju, tad aš jam išsipasakojau savo bėdas. Vaikinas nieko neklausdamas, nė žodelio netardamas, pradėjo mane glamonėti, liesti mano nuogą odą, bučiuoti mano kaklą, lūpas... Dienorašti, jis įkišo savo kotą į mano vaginą. Būtent taip. Šiurkščiai ir be jokių pagražinimų. Man skaudėjo, o jis nesustodamas judėjo kaip eržilas paleistas į laisvę. Džiaugiausi, kai Geilas pagaliau nuleido. Tas spermos jausmas mano viduje... Tai geriau už visus narkotikus. Nieko daugiau taip netroškau, kaip pasidulkinti su Geilu dar ir dar, ir dar, ir dar... Tačiau jis apsirengė, net nepažvelgęs į mane, išėjo. Kadangi narkotikų poveikis po truputį sklaidėsi, sugebėjau pasijausti tarsi panaudota šiukšlė.
  Visą kitą savaitę laukiau Geilo vietose, kur galėdavau jį sutikti, tačiau jis tarsi į žemę prasmego. Supratau, jog turiu ieškoti kito žmogaus, suteiksiančio man malonumą.

"Bėk"|BAIGTADove le storie prendono vita. Scoprilo ora