Marinette'ten
''Uğur Böceği ile Kara Kedi yine günü kurtardı. Kahramanlarımıza teşe-''''Gün kurtuldu ama ben şu yarına olan ödevden nasıl kurtulacağım?''
''Tabii ki yaparak Marinette. ''
''Ah Tikki ciddi olamazsın!''
''Gayet ciddiyim ve şu an başlamazsan yatma saatini biraz daha ertelemen gerekecek.''
''Tamam başlıyorum hemen (uykusundan gidecek diye korktu herhalde çakaaaalllll).''
Ödevlerimi bitirip yattım. Sonra bir ses geldi, çok tanıdık birinin sesiydi bu...
TABİİ Kİ DE ŞU GICIK ALARMIN SESİYDİ!!! ( yalan yok bir Adrien'dır bir şeydir beklediniz değil mi? *Hawk amca gülüşü*) Alarmdan nefret ediyordu. Okula gitti. Sırasına oturdu sonra işte yine bir zorluk başlıyordu:Adrien önündeyken ders dinlemek. Hadi ama bu çok zordu ve tam bir haksızlıktı. Adrien onun önünde otururken dersi dinleyemezdi ki!!! Hem de memnundu bu durumdan, çünkü kırk dakika boyunca Adrien'ı aralıksız görmek, onun parmak kaldırışını izlemek, söz aldığında onun sesini duymak ona göre muhteşem ötesi muhteşem, inanılmazın da inanılmazı bir durumdu. Derken zil çaldı. Marinette'in canı çok sıkılıyordu çünkü Alya hastalanmış Adrien da sınıftan çıkmıştı. Sonra bir şey farketti! Bugün dünyanın sonu falan olmalıydı. Abisini her kızdan kıskanan Chloe onunla uğraşmamıştı. Birkaç dakika sonra Chloe yanına geldi.
''Ah Marinette, gerçekten hala senenin başından beri giydiğin o ceketi mi giyiyorsun? Güzel de değil ki!''
''İster giyerim ister giymem SANANE! Bir de seninki çok güzelmiş gibi konuşuyorsun ya BAYILIYORUM! Sen sanki senenin başından beri giymiyorsun!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE BİR ŞARKI (Adrienette)
Hayran KurguBu şarkı liseli iki gencin kavuşma hikayesi olacak...