Sakura pov.
*In mintea ei*
Atata putere. Atat de multa putere, nu o pot controla. Transformarea mea este una jalnica. Puternica dar jalnica. M-a vindecat. Durerea din picioare s-a stins. Dar cine este acest demon? Pot fii eu si inca cineva in mintea si trupul meu? Atat de multe intrebari. Insa sunt inchisa aici. Vreau sa imi reiau controlul asupra corpului. Nu pot... Este prea puternic. Aceasta fiinta supranaturala ma depaseste cu totul. Ei nu observa dar in momentul actual duc o batalie cu mine insami. Poate acesta este demonul din mine? Pe care tata mi l-a daruit? Sau este alta creatura? Observ totul din jurul meu. Momentele cu prieteni mei. De ce? De ce nu ii lasa in pace? Sunt ai mei! Sunt neputincioasa in fata lui... Nu pot sa ma apar.
- Draga mea Sakura. Vrei sa vezi ceva frumos? Uita-l pe scumpul tau Otaku care imi spune cat de frumoasa sunt. Stie ca nu mai esti tu in acest trup si totusi... El ma iubeste. Uite cat de mult ii pasa lui de tine. Se aude o voce groasa in ecou.
Dintr-o data il vad pe Otaku in fata mea. Incerc sa il strig dar nu ma aude. Acesta se uita la trupul meu controlat de demon si zambeste. Stie... Stie ca sunt prizoniera aici si nu ma ajuta.
- Esti cea mai frumoasa femeie pe care am vazut-o vreodata. Chiar si transformata esti frumoasa.spune acesta ridicandu-mi barbia si uitandu-se in ochii mei.
Stie si totusi nu face nimic. Nu ma ajuta. Ma lasa aici prizoniera. Poate ca o iubeste mai mult. Poate este mai bine asa. Ma asez intr-un colt intunecat al mintii mele. Imi strang genunchi la piept si incep sa plang. Vreau sa ma descarc. Am nevoie sa ma descarc. Si acum este momentul. Unde nimeni nu ma vede sau aude. Cuvintele lui Otaku m-au durut. Desi stie ca nu sunt eu totusi spune asemenea vorbe. Defapt el nu m-a iubit niciodata. Eu am fost o carcasa goala fara sentimente si asa voi ramane pentru totdeauna.
*In exterior*
*Sakura*- Dragul meu Otaku, stii ca aici Sakura originala nu mai este nu? Acum acest trup este al meu. Si nu am de gand sa renunt la el si sa raman iar inchisa in mintea ei. Nu o sa mai rezist acolo. Spun fara emotie.
- Atunci cine esti cu adevarat? Aratate in toata splendoarea ta. Spune vizibil interesat.
- Otaku, daca ma arat cu adevarat va trebui sa te omor si asta inseamna ca dupa nu mai poti iesi din iad. Insa Kakashi aici de fata m-a vazut. Spun intocandu-ma spre usa si uitandu-ma in ochii lui Kakashi.
Schimbul de priviri pe care il am cu aceasta persoana imi face pielea sa se faca de gaina. Hmm.. Devine interesant. Cine esti cu adevarat Kakashi- "sensei"? Un demon in cadere? Expulzat de catre tata?
- Sakura, putem vorbi intre patru ochii? Spune uitandu-se adanc in ochii mei.
Se pare ca adoratul nostru sensei vrea sa discute anumite aspecte. sunt curioasa sa vad ce se intampla cu adevarat. Ce are acest demon de spus.
- Vom vorbii intre patru ochii cand te vei arata cu adevarat. Spun inca facand schimb de priviri infricosatoare.
- O sa ma transform cand suntem noi doi. Spune cu un ranjet prostesc pe fata.
Devine interesant. Imi duc privirea spre Otaku care se uita ba la mine ba la Kakashi. Ii fac semn din cap spre usa insemnad sa plece dracu de aici si se pare ca intelege fara telepatie sau orice alta prostie. Dupa plecarea lui Otaku lucrurile vor deveni interesante. Otaku iese si inchide usa dupa el. In secunda doi il vad pe Kakashi transformat si il vad cum ma izbeste de perete cu mana in gatul meu.
- Cine dracu esti tu? Daca l-ai pacalit pe Otaku asta nu inseamna ca o sa ma pacalesti si pe mine. Spune incepand sa stranga din ce in ce mai tare.
- Hmm... Ai ceva curaj sa ma infrunti. Ai uitat cine sunt? Ai uitat puterea mea? Aminteste-ti Kakashi. Draga ta Myka a fost o scumpa. O dulce de femeie. A fost chiar animala in pat si fata pe care a facut-o inainte sa moara. Strigandu-mi numele atat de dulce. Adu-ti aminte de preaiubitul tau fiu... Hmm... Warren a fost un dulce sa creada ca tu esti tatal lui. Si a fost si mai dulce razbunarea de care acesta a dat dovada. Cand a crescut cu ura in suflet si a incercat sa te omoare doar pentru ca tu ai ucis-o pe mama lui? Atat de amuzant. Spun zambind.
- Stiam ca tu ai fost de asta o sa te omor aici in secunda asta si nimeni nu o sa ma opreasca vreodata pana cand sangele tau nu o sa curga din mainile mele. Spune cu ura Kakashi.
Eu doar pot sa privesc vreau sa il ajut vreau sa scap am nevoie de camarazii mei, vreau sa ii apar si el o sa ii omoare pe toti. Vreau sa il distrug, dar daca fac asta inseamna sa ma distrug si pe mine. Vreau ajutor. Te rog! Tata, ajuta-ma. Te rooog!
Ce se intampla? Nu inteleg. De ce ametesc. De ce plang fara sa vreau? Ce faci netoato acolo? Cat de multa putere ai in tine, idioat-o...
- Hmm... Am ajuns sa fiu batut de un om din interior. Deobicei eram batut prin exorcizare, nu de omul pe care il manipulez... Spun cu o mana la cap.
Durerea pe care o resimt in cap este distrugatoare. Parca cineva vrea sa imi despice capul cu doua betigase. Ce este lichidul asta cu miros de sange? Sange...? Iau mana de la ochii si ma uit la ea... Plina cu sangele meu? Sange negru... Dar cum? Kakashi se da in spate si se transforma la loc in om... Imi indrept privirea spre el... Ma uit la Sakura din interiorul meu inca sta in genunchi si plange... Patetic! Dar daca ea nu a facut nimic inseanma ca acest idiot din fata mea este de vina?
- Ce ai facut? Nenorocitule, am sa te distrug exact cum ti-am distrust familia. Spun zambind si disperat.
- Din pacate nu sunt eu de vina. Insa mi-ar placea sa iti fii provocat eu asemenea durere. Era ca un om care se scalda in apa intr-o zi torida de vara. Spune acesta bagandu-si mainile in buzunar.
Dar daca nu este el atunci cine? Sakura nu... Kakashi nu... Atunci cine altcineva.
- Eu spun sa te mai uiti odata cine iti provoaca aceasta durere, demonule. Ai uitat cine sunt eu? Am puterea de a te distruge... O detin de mult insa nu am folosit-o. Insa aici... Dragule, esti ca si mort... Spune...
CITEȘTI
I found the power. [SasuSaku] Iubire Imposibila 3.
FanfictionAceasta noua carte povestete iubirea pe care doi adolescenti nu o pot avea. Ca si in primele doua cartii, acesti doi adolescentii vor trece prin etape destul de grele pentru a putea fii impreuna. Acum in "I found the power" Sakura Haruno, sefa a ban...