De Ce Tu?

72 9 16
                                    

Hey copii, uite un capitol bonus. Vreu cat mai multe comentarii despre acest capitol. Vreau sa va stiu parerile despre cartea mea. Acest capitol are 2330 de cuvinte. Sper sa va placa. Ma bucur mult ca a-ti comentat la acel anunt. Poate facem si un Q/A asta daca doriti. Spor la citit copii. Sunteti minunati. :* Va multumesc ca imi cititi cartea. Va iub. :*
...........................(^.^)......….................

Demonul pov.

- Eu spun sa te mai uiti odata cine iti provoaca aceasta durere, demonule. Ai uitat cine sunt eu? Am puterea de a te distruge... O detin de mult insa nu am folosit-o. Insa aici... Dragule, esti ca si mort... Spune Sasuke.

- Si ce ai putea tu sa faci? Eu sunt un demon, tu un amarat de om. Eu sunt fica diavolului, tu un cretin nenorocit ce se crede interesant. Observi diferentele? Spun cu un glas sarcastic.

Ma uit atenta la acest baietas din fata mea, insa este ceva diferit la el. Ochii lui negri pana acum ca abanosul se transforma in rosu ca sange. Sabia pe care o purta intotdeauna incepe sa iasa singura din teaca. Observ cum sabia lui zboara inspre mine. Nu ma pot misca sunt paralizata. "Ce imi faci netoat-o? O sa ne omoare pe amandoi." spun in gand pentru idioata de Sakura.

"Daca o sa mor de mana persoanei iubite atunci fie, insa nu o sa te las sa imi distrugi viata, nici a mea si nici a lor. Camarazii mei, prieteni mei... Familia mea, trebuie protejata, iar daca pretul este viata mea atunci fie." a fost singurul raspuns pe care l-am primit de la ea.

Ar fii in stare sa isi de-a si viata pentru ei? Atunci ar fii dragut sa mai stam putin si sa le fac viata un calvar nu? Credeai ca ma dobori atat de usor. Hmm... Fata proasta...

- Sasuke!! Il aud pe Kakashi urland.

Sasuke face ochii cat cepele cand vede ca sabia lui nici macar nu m-a atins. Uimirea a fost mai mare cand am ajuns in nici o secunda in fata lui. Pumnul meu a facut contact cu corpul lui de invidiat. Stiti patratele, V... Nebuneli... Insa in loc sa zboare intr-un perete acesta se intoarce si imi da o lovitura de ma paseaza in cel mai apropiat perete. Cum? Cand a devenit...?

- Oricate lovituri as incasa, niciodata nu o sa te mai las sa imi ranesti persoana iubita. Pentru ca Sakura este persoana pe care o iubesc enorm. Iar tu corcitura ai distrus-o. Spune acesta venind spre mine vrand sa mai imi de-a una.   

Ii barez lovitura si il prind de mana aruncandu-l cat colo. Pe usa si-au facut aparitia toata gasca plus Naruto cu matahalele lui. Se uitau incremeniti la mine. Kakashi s-a dus langa ei si a inceput sa le explice situatia. Ce dragut...

I found the power. [SasuSaku] Iubire Imposibila 3.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum