13 suflete

17 0 0
                                    

Sakura Pov.

Îmi iau mana de pe umărul fetei și ma așez în genunchi în fata ei. Nu pot sa ii privesc durerea. Dacă pot sa fac ceva sa o ajut, atunci am sa fac tot posibilul sa ii ofer pacea sufleteasca pe care o merita. Este un copil, nu a meritat nimic din toate astea, nu a meritat sa moara.

-Spune-mi cu ce te pot ajuta. Ii spun cu fata in pamant pierduta parca de imaginile pe care le-am vazut si de cruzimea pe care acei nenorociti au avut-o.

- Sakura... Spune fata incontinu.

O apuc de umeri, o zgaltai putin si urlu parca pentru mine sa imi spuna odata ce trebuie sa fac. Plangeam in sufletul meu. Urlam si voiam ca acei nenorociti sa plateasca pentru ce le-au facut acestor copii.

- 13 suflete... Spune aceasta. 13 suflete... Mananc...

Nu inteleg... 13 suflete vrea sa manance... Dar de ce? Dupa ce mi-a explicat Otaku, pentru o fiinta care este pedepsita, devoratul de suflete te face mai puternic. Ma ridic in picioare. Ma uit la aceasta fetita patata de sangele ei si al fratelui ei si incerc sa inteleg ce imi cere... Dar ce nu inteleg eu este pentru ce? Pentru ce ar vrea mai multa putere? Ea este... Moarta... Ei sunt inca in viata cred...

- Nu! Nu te pot ajuta cu sufletele. Ii spun dintr-o suflare. Dar te pot ajuta altfel. Spune-mi numele lor... Si voi face tot posibilul sa te...

Nu am apucat sa termin propozitia. Fetita care era in fata mea, era acum o domnisoara in toata splendoarea cuvantului. Gura ei era taiata si pielea ei a devenit impanzita de insecte. A urlat din toti rarunchi facandu-mi sufletul sa se cutremure la auzul vocii ei.

Otaku pov.

Aud urletul diavolului din camera Sakurei. Alerg intr-un suflet pana acolo si il vad pe demon cu o mana intinsa spre fereastra. Parca ar vrea sa prinda ceva dar nu reuseste.

- A plecat... Spune acesta cu o privire pierduta. Shylea a luat-o...

La auzul numelui ala pielea mi se cutremura. Shylea este un incubus cu puterii formidabile. Poate atrage in vise pe oricine doreste. Se pare ca Sakura noastra nu va duce o viata linistita. In momentul asta nu avem ce face... Asteptam... Oare i se mai intampla multe.

- Trebuie sa gasim locul in care a dus-o. Spune diavolul ferm.

Locul? Incubus nu isi duce prada in locuri... Ea omoara prada in diferite moduri si diferite stiluri. Cum crede el ca o vom gasi daca Shylea a dus-o in alta parte. Poate fi chiar in iad.

Am alergat in terenul de lupta, unde majoritatea  se antrenau. Stiam ca aici ii voi gasii. Si stiam ca ma voi putea baza pe ei pentru a o gasii pe printesa. Dupa ce le-am explicat ce s-a intamplat am primit lovitura fatala. O lovitura pe care nu am vazut-o venind... Cel putin nu din partea lor.

- Asa si? Spune Deidara. Cu toti o cunoastem pe Sakura. Se va intoarce. Va fi bine. Ca intotdeauna. Nu merita sa ne mai facem griji. Termina propozitia cu un ranjet tamb pe fata.

- Cum poti spune asta? Il intreb dezgustat de cuvintele pe care acesta le-a spus. Sakura a fost acolo pentru fiecare in parte cand ati avut nevoie de ajutor. Acum ce faceti? Va speriati si o lasati in urma? Urlu catre ei.

Acestia se uitau unii la alti. Deparca nu stiau ce sa imi raspunda. Le citeam gandurile si sentimentele... Ei... Ei chiar asta gandeau despre Sakura. Au dat-o la o parte... Nu mai vor sa fie langa ea.

- Scuze, Otaku, dar Sakura nu a fost pentru noi cat am fost noi in ultimele lunii pentru ea... Adica serios, fata asta nu poate sa stea departe de probleme macar odata in viata? Serios? Se uita la mine asteptand un raspuns pe care eu nu i l-am oferit. Gandeste diferit. In ultimele lunii cine a stat dupa fundul ei pentru ca era in scaun cu rotile? Noi! Si din ce cauza a ajuns in scaun cu rotile? Din cauza unei decizii tampite pe care tot ea a luat-o! Sa aleaga iubirea aia tampita? Sa fim seriosi! Iubirea nu exista si chiar de ar exista noi nu vrem sa avem deaface cu ea... Uita-te la ea! Ea este un exemplu bun... A murit din cauza iubirii! Omule! A murit si tot din cauza ei a reinviat lasand in urma o persoana pentru care a trait pana in prezent. Adica femeia aia nu a avut niciodata altceva in cap decat sa isi omoare tatal. Am ajuns atat de departe cu ea... Poate dupa ce isi omoara tatal o sa ne omoare si pe noi pentru ca nu ar mai avea ce sa faca... Poate o sa ne tortureze pentru ca se plictiseste. Spune Deidara punandu-si mainile in san.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 28, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

I found the power. [SasuSaku] Iubire Imposibila 3.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum