Destinatie Finala??

66 8 5
                                    

Hey mina, am promis ca in seara asta sau maine il postez asa ca uitati capitolul. Alchaida m-a intrebat de unde am atata inspiratie... Ei bine, inspiratia imi vine in momentul cand stau cu castile in urechi, cu muzica data tare si incep sa imi fac tot felul de scenari... Uneori ma inspir si din viata reala. Tot ce ma inconjoara este un mod de inspiratie mai bun sau mai putin bun.Nimeni nu ma ajuta la compus si nici nu am nevoie. Nu sunt prea buna la scris povesti dar nu vreau sa ma ajute nimeni. Vreau sa fac totul pe cont propriu si exact cum mi-ar placea sa fie cartea mea reala. Sper ca ti-am raspuns la intrebare. :*

V-a las sa cititi si sa il comentati. Astept cu mare drag comentarile voastre pline cu pareri. Acest capitol are 1997 de cuvinte. Va iubesc :* Capitol necorectat. Scuzati greselile.

Sasuke pov.

In secunda urmatoare vine si Itachi?

- Idiot purtat de vant si cretin. Nu trebuia sa o omori trebuia sa ii distrugi demonul. Incepe acesta sa tipe la mine.

- Tu de unde stiai ca vom fi aici? Spun uimit cand il vad.

- Cretinule ai declansat razboiul pentru noi. O sa ne omoare pe toti. O sa ne distruga si totul este din vina ta. Urla acesta speriat facand ca toate privirile sa se atinteasca asupra lui.

Fetele tuturor sunt indreptate spre Itachi care bolborosea ceva. Nimeni nu stia ce voia Itachi sa ne spuna. Incercam sa intelegem dar este degeaba. In momentul acela un fum negru s-a asternut peste noi... Un fum din care nu puteam iesi. Mirosea a carne vie. Carne arsa.

- A... A... Venit.... Spune Itachi speriat si uimit.

- Hey, cine a venit? Spune cine a venit! Itachi!!! Urlu la el in timp ce il zgaltai.

Fumul incepe sa se ridice si incep sa ii observ pe Otaku si pe Kakashi cum stau in genunchi in fata cuiva. O infatisare monstruoasa... Inalt, dezmembrat, copite in loc de picioare, rosu ca focul, coarne taiate, ura in ochii... Cine... Este... El?

- Cine? Se aude o voce groasa care imi face pielea sa se faca de gaina.

Otaku si Kakashi ii spun cele intamplate, nu lasand la o parte si cuvantul stapane. Itachi tremura din toate incheieturile. Ceilalti s-au dat in spate.

I found the power. [SasuSaku] Iubire Imposibila 3.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum