Etter konserten<3 // Del 5

71 6 0
                                    

Jeg gråt litt, men latet som om at det bare var gledestårer... «Jeg lurte virkelig på hva som gikk av henne? Ååneiiii, hva om det var det at jeg ble «first kiss» jenta og ikke henne...)): Jeg må gjøre noe med dette etter konserten!» tenkte jeg.
———————————————————
Etter konserten:
———————————————————
«Du unnskyld... Unnskyld for det jeg sa, jeg mente...» «Det går fint!» sa jeg og smilte. Jeg var bare glad for at vi var venner igjen. «Du kan bare dra hjem til hotellet igjen, jeg skal bare fikse et par ting først så kommer jeg.» sa jeg og blunket til henne. Hun gikk og jeg ble etterhvert helt alene i Spektrum med vaktene som var igjen og begynte å rydde opp alt fra konfetti til søppel.

«Marcus?» spurte jeg forsiktig, mens jeg var glad for at han kom . «Ja, hei, jeg tenkte du kanskje ville være med oss backstage og se hvordan vi har det?» spurte han meg om. «Jaaaa!» sa jeg. Jeg gikk opp på scenen og fulgte etter Marcus. Jeg var kjempe spent og lurte på hvordan det så ut. «Ned her.» sa Marcus plutselig. Jeg nikket tilbake og fulgte etter han.

«Dette er her vi spiser» sa Marcus og lot meg "studere" rommet litt. Jeg så meg rundt og gikk tilbake til Marcus igjen. Vi gikk nedover gangene sammen og jeg tenkte på hvor heldig jeg er og at Eileen burde vært her med meg nå. Endelig kom vi til rommet deres, det sto «Marcus & Martinus» på et ark på døra. Jeg var spent på hvordan det så ut. Marcus åpnet døren.

Jeg ble sjokket over hvor stort det var, det første jeg så var sofa, TV, godteri og et eget kjøleskap. Jeg gikk bort til kjøleskapet og så, ofc hvordan kunne jeg ikke gjette det? Det sto aloe vera drikke overalt. «Dere liker aloe vera ser jeg» sa jeg og så på Marcus med et smil. Det var da jeg fikk øye på Martinus komme ut av badet? Jeg tror det var badet, men uansett, jeg løp bort til han og ha han en klem. «Ehhh? Marcus, hvem er det?» mimte Martinus til Marcus og pekte på meg mens jeg klemte han. Marcus smilte lurt og sa ingenting.

Jeg så opp på Martinus og gikk bort til Marcus igjen. «Er det kleint å spørre om hvor doen deres er?» sa jeg litt sjenert og smilte skjevt. «Neida, den er inn der og til høyre.» sa Martinus, han pekte og smilte til meg.

MARTINUS POV:
Jeg så bort på Marcus. «Hvorfor er hun her?» spurte jeg. «Jeg tenkte at vi kan ha en «first kiss» jente som kunne få en liten omvisning backstage, en person i året så det ikke blir så mange.» sa Marcus. «Du, det var smart!» sa jeg. «Og helt ærlig var hun litt søt.» mumlet jeg for meg selv, selv om Marcus hørte det.

AMALIE POV:
Jeg var ferdig på do og gikk ut tilbake til guttene. Jeg var mindre sjenert nå. «Dere har et veldig fint rom!» sa jeg og så meg litt rundt en gang til. «Ja, det er ganske stort også er vi så heldig som får alt dette, TV, kjøleskap med god drikke, sofa og..» sa Martinus. «Og hva da?» spurte jeg om nysgjerrig. «Nei, ikkenoe» sa han raskt tilbake. Martinus smilte litt til Marcus og Marcus nikket tilbake og var enig, for han skjønte hva Martinus mente...
————————————————————
Hva mente egentlig Martinus? Er han forelsket? Hva med Marcus da, er han forelsket? Hvordan skal det gå om Martinus liker Amalie, men Amalie liker Marcus?
////////////////////////////////////
Hva syntes dere egentlig om historien min?<3 Det er nå den begynner å bli «spennende», neste del tror jeg blir mer «spennende» og bedre.
{620 ord}

Marcus & Martinus-drømme guttene, eller...?Where stories live. Discover now