Å kjenne hans lepper mot mine ga meg en varm følelse, Marcus Gunnarsen er min. Litt senere la vi oss til å sove.
———————————————————
Neste dag:
———————————————————
Jeg våknet av å ha sola midt i øynene mine, jeg snudde meg og så på Marcus sove en stund før jeg vekket han med å kysse han. «God morgen.» sa han med en trøtt stemme uten å ha åpnet øynene. «Skal vi stå opp? Jeg er kjempe sulten!» klagde jeg til han. «Kan vi ikke sove litt mer da?» spurte han trøtt. «Okei da!» sa jeg og la meg ned med han igjen.Jeg klarte ikke sove uansett hvor hardt jeg prøvde! Jeg la meg inntil Marcus igjen og begynte å stryke han i håret. Shit, han har deilig hår! Jeg lå sånn lenge og jeg må nok ha sovnet for jeg våknet av at Martinus stormet inn døra. «FROKOOOOOST!» ropte han til oss og forsvant igjen. «Skal vi stå opp?» spurte jeg. «Ja, vi får vel det.» sa han. Han snudde seg og så på meg før han kysset meg mykt på hodet. Han reiste seg opp og gikk inn på badet. Shit, for en sixpack!
———————————————————
Ved frokostbordet:
———————————————————
«Koste dere dere i går eller?» spurte Marcus og smilte. Begge rødmet og ble kjempe flaue. «Mhm.» sa han. «Hva gjorde dere da?» spurte jeg for å gjøre dem flaue. Eileen så på meg og ga meg et blikk, jeg tok blikket som at hun ikke ville vi skulle spørre mer. Jeg dyttet borti beinet til Marcus for å få han til å stoppe. Han tok hintet og sa «Førstemann til å vaske opp tallerkenen!» mens han løp bort til vasken. «Du jukser!» ropte jeg til han mens jeg løp etter Eileen, for hun var raskere enn meg. Martinus løp etter meg og vi så at Marcus vant så jeg og Martinus gadd ikke løpe mer.
———————————————————
Vil Marcus egentlig gjøre noe «ulovlig» med Amalie?
////////////////////////////////////
Sorry for kort del, men har ikke hatt tid i dag): sorry!
{332 ord}
YOU ARE READING
Marcus & Martinus-drømme guttene, eller...?
Teen FictionMarcus & Martinus har konsert i Oslo Spektrum, men hva skjer med first kiss jenta?