Trofors?! // Del 6

79 6 7
                                    

Martinus smilte litt til Marcus og Marcus nikket tilbake og var enig, for han skjønte hva Martinus mente... «Når skal dere hjem til Trofors egentlig?» spurte jeg plutselig. «Vi skal ta privatflyet i morgen kl. 16:00.» sa Martinus. «Kan jeg bli med dere?» spurte jeg forventningsfull. «Ja, du kan vel det?» sa Marcus. «PAPPA!!» roper Martinus. Kjell Erik kommer løpende og spør «Hva er det, er noen skadet?» Jeg begynte å le litt for meg selv for han så ganske bekymret ut. «Neinei, men jeg lurte på om Amalie kunne være med oss hjem til Trofors?» spurte Martinus og lo litt av faren sin han å. «Ja, hvorfor ikke?» sa han. Jeg smilte og så på Marcus, han så på meg og smilte. Vi så på hverandre i noe som føltes ut som en evighet. Vi ble avbrutt av at Martinus ropte «HALLO??? JORDEN KALLER!!!» Vi skvatt litt og så på Martinus. «Dere var litt borte.» sa han til oss og lo litt. «Ja, jeg bare tenkte på...» sa jeg. Jeg ville ikke innrømme at jeg liker de begge, men jeg vet ikke hvem jeg liker lenger, for begge er så snille mot meg! «Tenkte på hva?» spurte Martinus. «Nei, ikke noe spesielt» sa jeg. Begge to sto å så på meg med lure smil. «Bare at jeg skulle ønske Eileen var her med meg nå...» løy jeg. «Hvem er det?» spurte Marcus. «Det er bestevenninna mi... Oi, Shit!!! Hun er på hotellet og venter på meg, sorry jeg må stikke, men kan hun bli med oss i morgen?» spurte jeg. «Ja, jo flere jo bedre, eller...?» sa Martinus og smilte. «Takk, møtes vi på flyplassen i morgen kl. 15:00?» spurte jeg. «Sees da!» sa de og jeg forsvant ut av døra ganske kjapt.
———————————————————
På hotellet:
———————————————————
Jeg stormet inn døra til hotellrommet og ropte på Eileen. «Jaaaa, hva er det?» ropte hun tilbake. Jeg løp inn på badet hvor hun var. «Du kommer ikke til å tro hva vi skal i morgen!!» sa jeg. «Hva skal vi?» spurte hun overrasket. «Vi skal til Trofors i morgen!» sa jeg skikkelig glad. «Ææ, men med mammaen din eller min?» spurte hun. «Ingen av de, vi skal dra helt alene til f***ings Trofors med Marcus & Martinus!!!» ropte jeg til henne. Jeg var sikker på at hele hotellet har funnet ut av hva vi skal i morgen. «Ææææ, seriøst?!» ropte hun. «Jaaaaa!!» vi skrek og løp rundt på hotell rommet som to barn som skulle få is etter å ha mast hele dagen. Vi pakket sakene våres og la oss til å sove, jeg lå og tenkte på hva som kunne skje i morgen?
———————————————————
                        På flyplassen:
———————————————————
Kjell Erik stresset med alt mulig rart og sjekket hele tiden om han hadde fly billettene, passene osv. Jeg satte meg med Marcus og Eileen med Martinus, vi lo av hvordan Kjell Erik stresset rundt. «Dere kan nå gå ombord på flyet.» sa en dame på høyttalerne. Vi tok med koffertene våres og gikk sammen alle sammen inn på flyet. Jeg kjente Marcus tok tak i hånda mi og smilte til meg. Jeg smilte tilbake og tenkte at jeg er verdens heldigste person i hele verden akkurat nå!<3

«Jeg sitter med Gerd-Anne, Martinus med Eileen og Marcus med Amalie.» sa Kjell Erik til oss. Jeg ble kjempe glad og så på Marcus, vi satte oss og Marcus hadde enda ikke sluppet hånda mi. Jeg klemte ekstra hardt og la hodet mitt på skulderen hans.
———————————————————
Er Marcus virkelig forelsket i Amalie eller spiller Marcus bare forelsket? Men føler Amalie noe for Martinus eller er hun fortsatt usikker?
////////////////////////////////////
Kan dere bli mere aktive med å kommentere og vote, men tusen takk for snart 100 lesere!!!<3 Det betyr masse for meg og gir meg motivasjon!(: elsker dere!!
{634 ord}

Marcus & Martinus-drømme guttene, eller...?Where stories live. Discover now