«Ja, det kan vi godt sa han og kysset meg.
MARCUS POV:
«Hva har du lyst til og gjøre i dag? Vi har en hel dag fri i dag.» spurte jeg. «Jeg vil kose meg med deg.» sa Amalie mens hun smilte lurt til meg. «Vi kan kose oss litt i kveld.» sa jeg.«Vi kan dra ned til bassenget?» spurte jeg. «Ja, kanskje Eileen og Martinus blir med også.» sa hun. Vi skiftet til badetøy og banket på døra deres. «Hei, vil dere være med ned til bassenget?» spurte Amalie. «Ja, vi hadde akkurat tenkt til å gå bort til dere å spørre om det samme.» sa Eileen og smilte. Vi gikk ned sammen ned til bassenget.
MARTINUS POV:
«Førstemann utti!» ropte jeg ig løp mot bassenget. Marcus og Eileen hoppet til slutt, helt likt. «Ååå, det var varmt og deilig vann!» sa Eileen. «Men ikke like deilig som deg.» hvisket jeg i øret hennes og smilte. Hun smilte tilbake. Etter en stund gikk Marcus og Amalie opp av bassenget og la seg til å sole seg.Jeg begynte å kysse Eileen og vi hadde veldig koselig. «SKJERP DERE TURTELDUER, DET KAN DERE GJØRE PÅ ROMMET!» ropte Marcus og lo. Jeg rakte tunge til han og fortsatte bare for å irritere han.
———————————————————
4 timer senere:
———————————————————
MARCUS POV:
Vi hadde akkurat kommet opp på rommet og jeg startet å kysse Amalie. Vi lå i senga og jeg visste hva som skulle skje. Jeg startet å kle av henne, henne kledde av meg også.«Er du klar for dette?» spurte jeg Amalie om for å være sikker. Hun nikket, jeg tok på meg kondomen og gikk inn i henne. «Ahhh, dette var deilig!» ropte hun. «Jaaah!» sa jeg.
Vi lå der sammen og Amalie hadde armene sine rundt meg og vi må ha sovnet, for mer husker jeg ikke og vi våknet i samme stilling. «I går var koselig da!» sa jeg og kysset henne. Hun nikket og smilte.
EILEEN POV:
Jeg våknet av at Martinus tok armene sine rundt meg. Jeg snudde meg mot han og så på han mens han sov. «Koselig å se på folk sove?» spurte han meg. Jeg skvatt og smilte. «Neida, du bare er så kjekk!» sa jeg. Jeg kysset han og vi sto opp og kledde på oss. «Hva skal vi gjøre i dag?» spurte jeg spent. «Jeg og Marcus skal spille inn en del til musikkvideoen til «Plystre på deg» i dag.» sa han. (Det er en nyere versjon, haha.)
———————————————————
2 timer senere:
———————————————————
«Lykke til.» sa jeg til Marcus og Martinus. Jeg og Amalie skulle på shopping mens de spilte inn musikkvideo.AMALIE POV:
«Har du vært her før?» spurte jeg. «Nei, aldri..» sa Eileen. «Ok, kan vi gå bort på det kjøpesenteret der?» spurte jeg mens jeg pekte mot et stort bygg. «Ja, kanskje vi kan finne noe til gutta der?» sa henne. «Ja, og vi kan kjøpe «best friend» ting til oss, sånne dekseler og t-skjorter også videre.» sa jeg.
———————————————————
På kjøpesenteret:
———————————————————
AMALIE POV:
Vi var inne på Victoria's secret da jeg fikk en melding. Jeg så på den, den var fra «ukjent», det sto «ikke tro Marcus er din, jeg skal få han til å bli min!» Jeg la telefonen i lomma igjen og latet som ingenting. «Hvem var det?» spurte Eileen. «Ehh, ingen...» løy jeg og så bort fra henne.
———————————————————
Hvem er det som prøver å ødlegge for Amalie og Marcus?
////////////////////////////////////
Sorry for sen del igjen, men jeg har mye å gjøre om dagen, jeg prøver mitt beste på oppdatere historien tidlig, men det er ikke alltid like lett.
{604 ord}
YOU ARE READING
Marcus & Martinus-drømme guttene, eller...?
Teen FictionMarcus & Martinus har konsert i Oslo Spektrum, men hva skjer med first kiss jenta?