Martinus løp etter og vi så at Marcus vant så jeg og Martinus gadd ikke løpe mer.
———————————————————
2 timer senere:
———————————————————
Vi satt i sofaen og satt på hver vår telefon. «Vi er sosiale ass.» mumlet jeg. Ingen hørte meg eller flyttet på seg. «VI ER SOSIALE ASS!» ropte jeg til dem. Alle sammen skvatt og jeg satt der og lo av dem. «Din idiot! Jeg var kommet kjempe langt i spillet!!!» sa Eileen til meg og begynte å kile meg for å ta «hevn». Jeg begynte å le helt sykt, gutta så på oss. De kom bort til meg og jeg trodde de skulle redde meg fra Eileen, men neida, tre mot en! Til slutt endte det opp med at alle sammen sto og kilte meg og jeg holdt på å dø av latter. De stoppet etterhvert og jeg gikk opp på rommet til Marcus for å få fred. Jeg satt og så på youtube, reklame... «Ahh!! Jeg hater reklamer!» mumlet jeg til meg selv. Det var en reklame for Ving, «Bestill reisen din nå!» sa hun som snakket på reklamen.
———————————————————
En time senere:
———————————————————
«Dette skal bli gøy» sa jeg mens jeg gikk ned trappa til stua. Alle så på meg og spurte «Hva da?» «VI SKAL TIL THAILAAAAAAND!» ropte jeg. De ble kjempe glade og løp og ga meg en klem. «Mener du det??» spurte Marcus. «Ja, fra 6. august til 13. august.» sa jeg fornøyd. «Tusen takk!» ropte de.Etter en stund hadde de roet seg ned og jeg og Eileen gikk opp på rommet til Martinus. «Skal vi virkelig dra til Thailand om to dager?» spurte hun plutselig. «Ja, jeg gleder meg helt sykt!» sa jeg. «Kan vi dra hjem til meg først, så vi kan pakke?» spurte hun. «Ja, det kan vi, men kan vi dra hjem til meg etterpå og pakke da?» spurte jeg. «Deal.» svarte hun.
«VI DRAR TIL EILEEN FOR Å PAKKE TIL THAILAND!» ropte vi til Marcus og Martinus. «OKEI, VI STARTER Å PAKKE VI Å!» ropte Martinus tilbake.
———————————————————
Hjemme hos Eileen:
———————————————————
«Hva skal du ha med deg?» spurte jeg. «Jeg tenkte noen kjoler, shortser, t-skjorter og bikinier.» sa hun. «Ja, det var det jeg tenkte jeg skulle ha med meg også.» sa jeg. Etter en stund hadde hun pakket alt, jeg så på klokka, 16:32. «Kan vi dra hjem til meg nå?» spurte jeg. «Jaja, selvfølgelig.» sa hun og vi gikk bort til huset mitt.Jeg startet å pakke, t-skjorter, kjoler, shortser og bikinier. «Skal jeg ha med denne bikinien eller denne?» spurte jeg og holdt opp en fersken farget bikini og en rosa bikini. «Den med fersken farge på.» sa hun og jeg pakket den ned i kofferten.
«Ahhh, endelig ferdig!» ropte jeg. Klokka var 18:27. «Kan vi gå bort til gutta igjen nå?» spurte jeg og smilte. «Ja.» sa hun. Vi gikk bort til gutta og ringte på. Ingen svarte...
———————————————————
Hvorfor svarer ikke gutta? Har det skjedd noe med dem?
////////////////////////////////////
Sorry for litt sen oppdatering igjen, men jeg skal prøve å bli bedre på å poste delene om morgenen. Hva syntes dere egentlig om historien min?
{523 ord}
YOU ARE READING
Marcus & Martinus-drømme guttene, eller...?
Teen FictionMarcus & Martinus har konsert i Oslo Spektrum, men hva skjer med first kiss jenta?