Sammen? // Del 8

74 4 8
                                    

«Er det sant at du er sammen med Martinus?» spurte Marcus. Jeg så på Martinus, han smilte til meg og nikket. «Ja, vi er sammen.» mumlet jeg. «Hæ? Hørte ikke?» sa Amalie med et smil om munnen. Hun ville at jeg skulle si det igjen og bli kjempe flau, vel det klarte hun. «Ja, vi er sammen.» sa jeg igjen litt høyere. «Uuuuuu» sa Marcus og Amalie.

MARCUS POV:
«Yaaay, nå er de sammen» tenkte jeg. «Nødt eller sannhet, Amalie» sa Eileen. «Nødt» sa hun. «Du er nødt til å ta «seven minutes in heaven» med Amalie.» (Seven minutes in heaven er at du skal være inni et skap eller noe lignende med en person i sju minutter.) Vi gikk inn i skapet og det var litt kleint i starten, men etterhvert begynte vi å kysse. Det gikk over til klining. «Jeg er så glad over at Amalie og jeg er sammen!» tenkte jeg. «Jeg elsker deg!» sa Amalie imellom kyssene. «Jeg elsker deg å!» sa jeg tilbake. Vi sto enda og kysset og klinet da Martinus åpnet døren. «Dere kan komme ut nå.» sa han mens han lo av oss. «Å shiiit, så kleint!!» tenkte jeg og jeg tror Amalie tenkte det samme basert ut fra fjeset hennes. «Okei, nødt eller sannhet, Martinus» spurte Amalie. «Nødt» sa han. «Yes! Du og Eileen skal også ha «seven minutes in heaven» sa hun. De gikk inn og jeg og Amalie holdt hender. Vi hørte at Eileen og Martinus kysset.

Jeg gikk bort til dem, åpnet skapdøra brått og sa «nå er dere ferdig» med et lurt smil om munnen. De sto og kysset og jeg så at de ble flaue.
———————————————————
                     2 timer senere:
———————————————————
MARTINUS POV:
Jeg og Eileen satt på rommet, vi så på hverandre og smilte. Vi lente oss mot hverandre og begynte å kysse. Det gikk fort over til heftig klining. Jeg kledde av henne og henne kledde av meg uten å avbryte klininga. Til slutt lå vi der nakne sammen og vi hadde hatt sex.

«Du er deilig.» sa jeg til henne. «Takk, du å.» sa hun og smilte lurt. Vi startet å kysse igjen, rett før Marcus stormet inn døren. «Oi, hei. Har dere en lader jeg kan låne?» spurte han. «I skuffen til høyre.» svarte jeg. Han fant den og sto i døra og så på oss. «JA, NÅ KAN DU STIKKE!» ropte jeg irritert til han. Jeg hørte han begynte å le på vei ut.

AMALIE POV:
Er det mulig å ta så lang tid?! «Sorry for at det tok så lang tid, men jeg avbrøt dem mens de hadde sex.» sa han og lo. «Oi, kanskje litt tidlig enda.» sa jeg. «Ja, vi burde kanskje vente en liten stund til.» sa han. Han plugget telefonen i laderen og kom mot meg. Vi startet å kysse. Å kjenne hans lepper mot mine ga meg en varm følelse, Marcus Gunnarsen er min.
———————————————————
Har Martinus og Eileen startet litt tidlig? Skjer det noe mellom dem?
////////////////////////////////////
Vil dere ha mer detaljer når de har sex, hahah?(: Sorry for at denne kom så sent, men hadde mye å gjøre i dag<3
{524 ord}

Marcus & Martinus-drømme guttene, eller...?Where stories live. Discover now