Meldingen // Del 15

68 5 3
                                    

«Ehh, ingen...» løy jeg og så bort fra henne. Jeg var kjempe redd for at det skulle skje noe mellom Marcus og meg. Han var noe av det beste som har hendt meg!

«Kanskje denne hadde vært fin til oss?» spurte hun. Vi hadde kommet oss inn på en Adidas butikk. «Ja, de var fine.» sa jeg fort. Jeg hadde sett på telefonen min i hele dag og vurdert om jeg skulle svare denne personen. «Du! Jeg ser at du er bekymret, hva sto det egentlig i den meldingen?» spurte hun. Jeg startet å gråte og viste henne meldingen. «Amalie! Hvorfor har du ikke sagt noe, vi skal finne ut av dette sammen!» sa Eileen. Jeg smilte og nikket. «Vi må gå tilbake til gutta nå og vise dem meldingen.» sa hun. «kan vi vise dem den etter de er ferdige?» spurte jeg. «Hvorfor det?» spurte hun og så rart på meg. «Det er vel bedre om de er glade på musikkvideoen enn at de ikke er fullt så glade på grunn av meldingen.» sa jeg. Hun nikket og ga meg en klem. Vi startet å gå tilbake til gutta.
———————————————————
                Når vi var hos gutta:
———————————————————
Vi kunne høre musikken på lang vei.  Jeg hørte Martinus som sang «Ikke gå fra me, baby du vet e trenge de. Det blikket der, nesten så e tror du hate me...» Jeg begynte med en gang å tenke på Marcus, jeg gikk fra å være glad av å høre dem til å bli lei meg av det de sang. Kanskje Marcus ikke vil være sammen med meg lenger, kanskje han bare har faket alt sammen? Hva vet jeg?
———————————————————
     Etter musikkvideoinnspillinga:
———————————————————
Jeg løp bort til Marcus mens jeg gråt og ga han en klem. «Hva skjer?!» spurte han. Jeg klarte ikke å forklare så jeg viste bare meldingen til han. Jeg så han ble lei seg. «Du! Det kommer til å gå fint! Du er alt jeg vil ha og du kommer alltid til å være min!» sa han beroligende og så på meg mens han smilte. Jeg ble glad av ordene han sa Du er alt jeg vil ha og du kommer alltid til å være min! Jeg smilte til han og kysset han på munnen. «Jeg elsker deg!» sa jeg.
———————————————————
                        På hotellet:
———————————————————
EILEEN POV:
«Hva skjedde egentlig med Amalie i sta?» spurte Martinus. «Hun fikk en melding fra en ukjent og det sto at den personen skulle ta fra henne Marcus...» sa jeg. «Stakkars!» sa han.

Det tikket inn en melding, jeg så på den. Den var også fra en ukjent. Det sto «Skal jeg ødelegge for deg og Martinus også? Hvis du ikke vil det så må du hjelpe meg å få Marcus til å hate Amalie.» Jeg ble lei meg og startet å gråte. Martinus løp bort til meg og spurte meg om hva som hadde skjedd. «Personen hater virkelig Amalie og meg.» sa jeg og gråt litt mer. «Hva har den sendt nå?» spurte Martinus sint. Jeg ble litt redd for han, men ga han telefonen min. Han så på meldinga «Vi skal inn på rommet til Marcus og Amalie og snakke om dette, for det kan ikke fortsette sånn!» sa han.

Vi gikk inn på rommet til Marcus og Amalie. «Vi må snakke med dere om noe.» sa han til Marcus og Amalie.
———————————————————
Finne de en løsning på dette?
////////////////////////////////////
Ææ, jeg er så dårlig på å poste deler hver dag, skal prøve å bli bedre på det.(:
{580 ord}

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 03, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Marcus & Martinus-drømme guttene, eller...?Where stories live. Discover now