Fikse håret, eller? // Del 11

85 4 2
                                    

Ingen svarte... «Vi kan gå i hagen å se?» spurte Eileen. «Ja, kanskje de spiller fotball.» sa jeg. Vi gikk rundt hushjørne og riktig nok, der løp de rundt og sparket fotball. «Heia, heia!» ropte vi mens vi så på dem. Dem snudde seg fort mot oss for å se hvem det var. «Endelig er dere tilbake!» ropte dem mens dem løp mot oss. Martinus løpt til Eileen og ga henne en klem mens Marcus løp til meg og ga meg et kyss. «Skal vi gå inn?» spurte Martinus. «Ja, har dere pakket ferdig?» spurte jeg. «Ja, nå er vi helt klare til turen.» sa Marcus. Vi gikk inn alle sammen og jeg gikk opp på rommet til Marcus med han. «Hva har du pakket?» spurte jeg han om. «En del shortser, t-skjorter, badeshortser og boxere.» sa han. «Kan jeg få se på boxerne du har med?» spurte jeg han og smilte lurt. «Ja, okei, men hvorfor det?» spurte han og så rart på meg. Jeg begynte bare å smile mer og sa «må jo se hvilke boxere jeg skal kle av deg der nede.» med et lurt smil om munnen. Han startet å smile han også og åpnet kofferten.

Det var et stort utvalg i kofferten. Jeg så på de og smilte mer. «Ja, jeg gleder meg!» sa jeg og smilte lurt. Han kom mot meg og startet å kysse meg. Jeg kysset han tilbake. Tungene våres sloss og han vant. Etter en stund var vi ferdige og vi la oss til å sove.
———————————————————
Neste dag:
———————————————————
EILEEN POV:
Jeg våknet av Martinus holdt rundt meg, jeg snudde meg og så inn i de brune øynene hans. «God morgen.» sa han. Jeg svarte med å kysse han mykt på munnen. Vi sto opp og gikk på badet sammen. Jeg spurte Martinus helt plutselig «Kan jeg fikse håret ditt i dag?». «Etter vi har...» sa han, jeg avbrøt han og skjønte hva han ville. Jeg gikk mot han og startet å kysse han. Jeg hoppet på han og han bar meg bort til senga uten å avbryte kysset. Han la meg ned i senga og han tok av meg bh-en min, jeg dro av han boxeren og så han var stiv der nede. Han tok av meg trusa og begynte å kysse meg nedover magen og helt ned til der hvor trusekanten er. Han begynte å fingre meg før han gikk inn i meg. Jeg fikk orgasme og holdt hendene mine godt rundt han. «Ah, ah, ah.» ropte vi.

«Nå kan du få lov til å fikse håret mitt.» sa han og smilte til meg.
———————————————————
Blir håret til Martinus fint?
////////////////////////////////////
SHIT, så kleint å poste, men vil dere ha detaljer eller ikke når de har sex? Hahaahaha(: huff, rip livet mitt. Jeg fikk nesten alle ideene på denne delen av EileenGunnarsen (:
{474 ord}

Marcus & Martinus-drømme guttene, eller...?Where stories live. Discover now