Pierwszy post to jak wszędzie regulamin. Publikuję go, aby nam wszystkim żyło się lepiej i w zgodzie. Proszę o uważne i rzetelne czytanie (oczywiście ze zrozumienie).
Postarałam się, żeby uwzględnione większość rzeczy w regulaminie, a jeśli macie wątpliwości, pytania to możecie pisać w komentarzach.legenda:
― pomysł/scenka bez dopisku/znaku jest wolna/do zajęcia
― gdy przy pomyśle/scence znajduję się "× sold" oznacza to, że pomysł/scenka są już przez kogoś przygarnięte⁕
p o m y s ł n a k s i ą ż k ę
1 ― Nie spamujcie, bez wulgaryzmów.
2 ― Czas w ciągu którego opowiadanie ma się pojawić na waszym profilu to w max 14 dni.
ad.2.1
Jeśli po wspomnianym czasie książka oparta na moim pomyśle, nie pojawi się na waszym profilu, od razu wraca do statusu "do zajęcia/wolne".ad.2.1
Jeśli zmienisz zdanie/usuniesz opowiadanie/etc. ― masz obowiązek napisać do mnie i zwrócić ten pomysł.3 ― Po pomysły zgłaszacie się w WIADOMOŚCI PRYWATNEJ, na samej górze wpisując POMYSŁ #xx (za xx wpisując numer wybranego przez was pomysłu). Formularz znajduję się na samym dole regulaminu.
4 ― Po przyznaniu wam pomysłu, post z tym pomysłem jest wam dedykowany i opisany jako "zajęte"
5 ― Zezwalam na zmianę tytułu, imiona bohaterów.
6 ― Przy niektórych pomysłach wstawiam okładki, jeśli chcecie też tą okładkę, wystarczy dopisać do formularza.
7 ― Po przyznaniu wam pomysłu, przesyłam wam link do dokumentu z opisem i prologiem/intro/sceną(żebyście nie musieli przepisywać wszystkiego).
ad.7.1
W udostępnionym dokumencie znajduję się także: komentarz do fabuły; mogą też być: pomysły jak poprowadzić książkę, dodatkowe dialogi, linki do moodboards, do playlisty/piosenki, która zainspirowała pomysł, itp.8 ― Wymagam umieszczenia w opisie tego, że pomysł jest mój/ode mnie.
⁑
s c e n k i
1 ― Nie spamujcie, bez wulgaryzmów.
2 ― Czas w ciągu którego scenka ma się pojawić na waszym profilu to w max 21 dni.
ad.2.1
Jeśli po wspomnianym czasie scenka nie pojawi się w wybranej książce, od razu wraca do statusu "do zajęcia/wolna".ad.2.1
Jeśli zmienisz zdanie ― masz obowiązek napisać do mnie i zwrócić scenkę.3 ― Po scenki zgłaszacie się w WIADOMOŚCI PRYWATNEJ, na samej górze wpisując SCENKA #xx (za xx wpisując numer wybranego przez was pomysłu). Formularz znajduję się na samym dole regulaminu.
4 ― Po przyznaniu wam scenki, post z tym pomysłem jest wam dedykowany i opisany jako "zajęte"
5 ― Zezwalam na dokonanie drobnych zmian, aby scena pasowała do waszego opowiadania.
6 ― Przy niektórych scenkach wstawiam dodatki, pasujące do scenki. Jeśli chcecie też ten dodatek, wystarczy dopisać do formularza.
7 ― Po przyznaniu wam pomysłu, przesyłam wam link do dokumentu ze sceną(żebyście nie musieli przepisywać wszystkiego).
8 ― Wymagam umieszczenia w opisie tego, że pomysł jest mój/ode mnie.
Formularz ― pomysł na książkę:
― POMYSŁ #xx (za xx wpisujecie numer wybranego pomysłu)
― jaki masz pomysł na rozwinięcie pomysłu.
― hasło: luv is dro
― okładka: tak/nie*
↳ jeśli tak: tytuł(jeśli chcesz zmienić, nazwa autora)Formularz ― scenka:
― SCENKA #xx (za xx wpisujecie numer wybranej scenki)
― do którego opowiadania dacie scenkę.
― hasło: tie a cherry
― dodatek: tak/nie**opcjonalne, zależy czy przy scence był dodatek
⁂
CZYTAJCIE UWAŻNIE.
Ostatnia aktualizacja: 14.02.22r .
CZYTASZ
pisząc szeptem ― story ideas
Diversospisane szeptem ― pomysły na książki części oznaczone "↻" idą jeszcze do odświeżenia okładka: xvenom © xvenom