Malam yang dingin di sebuah markas kumpulan gangster yang agak digeruni , kelihatan 2 adik beradik sedang memegang Pistol dan Pisau.
Di hadapan mereka kini terdapat lautan darah yang luas terbentang dan juga bermacam macam bau yang masuk ke dalam rongga hidung.
Di hadapan nya juga terdapat seseorang yang masih hidup atau lebih tepat orang itu sahaja yang hidup semua nya telah mati di kerjakan oleh 2 beradik kembar itu.
"Sa..Sape Kau.."Gagap orang itu bertanya.
"Permaisuri Dunia nak jumpa kau..so kitaorang tolong bawakan tu je.."Kata salah seorang daripada 2 beradik kembar itu.
"Ja..ja..jawap so..so..soalan Aku dulu.."Tanya lelaki itu gagap
"Aku kau tak perlu tahu.."Jawap adik beradik kembar itu serentak. Lalu menarik kasar lelaki itu.
Flashback..
Tepat jam menunjukkan pukul 8 malam mereka pun keluar dari markas rose untuk menjalankan tugas yang petang tadi di beri.
Sampai sahaja di markas sasaran mereka dengan penuh senyap. Satu persatu tumbang anak buah Helmi mereka kerjakan.
Sampai sahaja mereka di tempat khas untuk Helmi. Terlihat lah Helmi sedang duduk tenang menikmati arak.
Dengan satu tembakan gelas yang di pengang Helmi pecah membuatkan nya terkejut lalu memandang gerangan yang menembak itu.
Matanya menatap tajam gerangan berbaju dark blue itu.
"Sape kau hah.."Tengking Nya marah barangkali .
Tanpa menjawap dua tembakan di tembak serentak oleh 2 beradik kembar itu. Dan tepat mengenai paha kanan serentak bahu kiri Helmi.
END FLASHBACK..
Tangan kedua beradik kembar itu menarik kasar Helmi dan membawa nya masuk ke dalam kereta yang di bawa mereka tadi.
»»»»»»»»
Sesampai mereka di sana badan Helmi di bawa mereka kasar ke bilik penyeksaan.
Di dalam bilik itu pula sudah semestinya semua ahli silent killer sudah pun berkumpul termasuk lah Rose.
"Kau cari pasal dengan bos aku tadi kan.."Kata Raikal sinis lalu dengan selambanya dia dengan abang nya mencampakkan badan Helmi di atas lantai yang keras itu.
"A..akk..aku..tak buat salah dengan korang lah.."Kata Helmi gagal. Badan nya diundurkan ke belakang sedikit demi sedikit.
"Sape cakap hah..?"Tanya Ayumi dingin. Mask yang menutupi separuh muka nya di turunkan.
"Ka..Ka..Kau..mus..mus..mustahil.." Makin menjadi jadi gagap Helmi saat dia terpandang corak bunga ros hitam mekar di dinding bilik yang di duduki nya sekarang ini.
"Kau sentuh badan aku guna jari kau ni kan ..?"Tanya Rose sinis. Langkah nya di atur menuju ke arah Helmi.
Gunting yang tajam sudah elok di masuk di setiap celah jari Ayumi.
"Tahan badan dia.."Arah Rose dingin.
Azrin dan Zul menjadi sukarelawan untuk arahan Ayumi itu.Bilik yang tanpa penghawa dingin tiba tiba sahaja berasa sejuk serta seram.
Jari jemari Helmi dipotong satu persatu tanpa menghiraukan raungan Helmi. Darah yang memercik ke muka nya tidak lansung dihiraukan nya.
Di sudut lain bilik itu pula kelihatan Aqif dan Raziq berpeluh serentak. Tangan yang menggigil tidak di hiraukan mereka. Riak muka sedaya upaya di kekal kan.
YOU ARE READING
Cinta si Ketua MAFIA [ C ][S2]
Acción(KARYA KEDUA KHAISHIF) Asli daripada : KhaiShif Beautiful cover by : KhaiShif NO COPY! ⚠️ [Siri L&D] B2 Perginya seorang teman serta seorang bapa menjentik rasa sedih di hati ketua kumpulan mafia EVIL ROSE yang telah dikatakan lenyap . Kerana ha...