Calamity a její sourozenci leželi v doupěti, které hlídala jejich maminka. Náhle se ozval zvuk vytí. Ne psího, ale vlčího. Calamity maminka vyběhla z doupěte a nechala štěňata sama. Calamity slyšela jen vrčení psů.
Co se to tam děje?
Štěňata už o vlcích slyšela, ale nikdy je neviděla. Jejich maminka vždycky říkala, že se jim štěňata, až budou velká, mají vyhýbat. Také štěňatům říkala, že jsou odvážní a velmi silní. Za to je Calamity obdivovala.
Určitě to jsou vlci!
Calamity opatrně vyhlídla z doupěte. Vyděla bojující psi s vlky.
Hustý!
Koukala se na boj. Na chvíli zahlédla svoji maminku. Bojovala proti dvěma vlkům. Náhle na Calamity maminku skočil další vlk a svalil ji na zem. Když se konečně vlci rozběhli na další psi, Calamity viděla svoji maminku, jak bezmocně leží celá od krve na trávě.
Mami?
Potom uviděla svého otce jak ,jako její maminka, leží na trávě.
Tati?
Potom viděla prchající psi ze své smečky.
Počkejte na nás! Nespouštějte nás!
Calamity se rozběhla z doupěte. Chtěla následovat psi ze své smečky, ale najednou jí někdo chytil za kůži. Calamity se za sebe podívala. Držel jí velký vlk.
,,Dobrý den." řekla odhodlaně Calamity.
Vlk jí položilna trávu a zakousl se jí do krku.
,,Au!"
,,Alfo!" zavyl jeden vlk.
,,Ano, Beto?"
,,Vždyť je ještě tak malá! Nemůžeme jí zabít!"
,,A co ty další štěňata? Ty můžeme?"
řekl otráveně Alfa.
,,Klidně. Ale tuhle nech být! Hodila by se nám do smečky! Je odvážná a statečná!"
,,Co tě to napadlo! Pes?! A v naší smečce?!"
Beta se sklonila ke Calamity.
,,Chtěla bys jít s námi?"
Calamity se rozzářila štěstím.
,,Ano! Vlci jsou odvážní a silní! Chci být taky taková!"
Beta se podívala na Alfu.
,,Dobře. Beto? Zabij ty další štěňata."
Calamity čekala, že Beta, která před ní stála, půjde zabít její sourozence, ale místo toho, tam šel nějakej jinej vlk.
,,Ty nejsi Beta?" zeptala se Calamity.
,,Jsem. Víš, ve vlčích smečkách jsou dva Alfové a dvě Bety. Je to vždycky druh a družka.
,,Aha. Hustý!"
Calamity se podívala na vlka, který mířil do doupěte, zabít její sourozence.
,,Počkejte! Nechte je jít! Prosím! Ať jsou se svojí smečkou!"
Beta se prosebně podívala na Alfu.
,,Tak dobře. Beto! Odnes je za svojí smečkou."
,,Dobře."
Beta šel do doupěte a vytáhl z nej tři Calamitiny sourozence. Beta se rozběhl tam, kam běžela Calamitina smečka.
,,Jak si nám to mohla udělat Calamity?!" zavyl jeden Calamitin bratr.
Vlci jsou silní! Chci být jako oni! To je můj důvod, bratříčku.410 slov
ČTEŠ
Příběh Calamity [do mé smečky] [Dokončeno]
Short Story[Dokončeno] Tento příběh je o Calamity, která je nyní Alfa smečky Wind pack. Její život nebyl jednoduchý. Žila kdysi z vlky? Proč nenávidí Baileyho? [Dokončeno]