Pozor!:
Calamity budu normálně oslovovat Calamity, ale ostatní vlci Bojovnice.Jeden rok po slavnosti pojmenování:
Calamity se dostala na pozici lovce. Dnes vedla výpravu. Šli s ní sourozenci Alexander, Ares a Amber. Byli to vlčata Alfy. Moc s nimi nešlo lovit, protože se furt hádali. Calamity cítila pach kořisti. Byla to malá veverka. Vyskočila na ní a zakousla se jí do malého krku.
Calamity se rozhlédla po louce. Jako kdyby na ní byli jedině živí jen lovci.
,,Tady nic nechytíme." řekla Calamity.
,,A co chceš teda dělat, Bojovnice?" zeptala se Amber.
,,Navrhuji jít za hranice tábora." řekla Calamity.
,,To nemůžeme! Tam je území divokých psů!" řekl Alexander.
,,Co jiného nám zbývá?" řekla Calamity.
,,Souhlasím s Calamity." štěkl Ares.
,,Já teda ne. Je to moc nebezpečné." zavrčela Amber.
Co si to dovoluje? Já, která jsem jí porazila v boji o pozici lovce? Asi neví kdo vede tuhle výpravu!
,,Je rozhodnuto. Půjdeme tam." řekla Calamity.
,,Tak to teda ne! Souhlasí s tebou jen jeden vlk, pse!" zavrčel Alexander.
,,Asi zapomínate, kdo vás porazil v boji o pozici." zavrčela Calamity a podívala se na Alexandra a Amber.
,,A vy mi neprojevujete ani špetku úcty! Já vedu tuhle výpravu ne vy!" dodala a vyrazila na druhou půlku louky, která patřila nějakým psům. Ostatní šli za ní. Když konečně došli na druhou půlku louky, ucítila Calamity několik pachů. Jeleny, králíky, srnky, hraboše, prostě všechno!
Naše část louky je úplně mrtvá narozdíl od tadytý!
Calamity se polížila podrostem spolu s ostatními. Pronásledovali velkého jelena. Když se konečně zastavil, Calamity mu skočila na záda a pevně se zakousla až do masa. Amber ho kousla do nohy a Alexander do druhé nohy. Ares mu také skočil na záda jako Calamity. Jelen nemohl utéct. Za chvíli byl mrtvý.
,,Tohle bude pro smečku stačit." řekla Calamity a potom dodala: ,,A teď honem pryč!"
,,Kam pak, kam pak?" zeptal se někdo.
Calamity a ostatní se otočili. Stála tam smečka zlatých psů.
,,Jakto že jsme vás necítili?" zeptal se Ares.
,,Válet se v bahně není tak těžké." zasmál se pes.
,,Víte na čem jsme se domluvili! Nesmíte stoupit na naše území!" řekl další.
,,A- a- ano." koktal Alexander.
,,A vy jste to porušili!" štěkl další.
,,My jsme ale nechtěli! Bojovnice nás k tomu donutila!" zavrčela Amber a čumákem ukázala na Calamity.
,,Dobře. Budiž, vy jste volní, ale ty..." řekl pes a podíval se na Calamity.
,,Takzvaná "Bojovnice," tebe musíme zabít." dodal.
Calamity se lekla. Alexander a Amber už prchali pryč. Ares ale zůstal.
Hlavně si pamatuj, nikdy nevěř zlatým psům.
Calamity si vzpomněla na ta slova, která jí říkala Beta, když byla Calamity ještě malé štěně.
Co mě to napadlo?! Nikdy jsem sem neměla jít!
Zlatí psi se vrhli na Calamity. Prvního Calamity kousla do nohy, ale další na ní skočil, takže ho musela pustit. Calamity pomalu ztrácela vědomí.
,,Přestaňte! Nechte ji!" štěkl Ares.
,,Pusťte ji." řekl jeden zlatý pes, který byl asi Alfa zlatých psů.
,,Za to co udělala musí zaplatit." řekl Alfa psů a začal chodit do kruhu kolem Arese.
,,Nechte ji! Vemte si radši mě! Můj život stojí za nic." řekl Ares
Aresi ne!
,,Jseš si jistý?" zeptal se ho Alfa.
,,Ano." řekl odhodlaně.
,,Aresi ne!" zavyla Calamity.
Už bylo ale pozdě. Alfa se vrhl na bezmocného vlka a utrhl mu kousek nohy.
,,Aresi!" zavyla Calamity a rozběhla se k němu.
,,Pojďte." řekl Alfa a všichni psi odešli.
,,Aresi!" štěkala Calamity furt dokola.
Sklonila se k němu.
,,Aresi vydrž. Půjdu pro pomoc. Nějak to vyřešíme. Zůstaň tu."
,,Bojovnice. Mojí nohu už nezachráníme. Ani mě."
,,Zachráníme Aresi! Zachráníme! Půjdu.."
,,Nechoď zpátky ke smečce. Víš co by ti udělali, kdyby zjistili, že si nás zavedla na území psů?"
,,Třeba se to nedozví! Můžeme něco vymyslet!"
,,Bojovnice! Ty si myslíš že to mí sourozenci neřeknou? Nenávidí tě do morku kostí!"
,,Aresi! Nemůžu odejít!"
,,Ale můžeš. Najdi si nějakou smečku. Jinou smečku. Psí smečku. Ne vlčí. Slíbíš mi to?"
,,Aresi. Já nemůžu."
,,Teď jdu k nebeským psům. Tam se budu cítit lépe. Budu na tebe dávat pozor. Ale musíš mi to slíbit. Prosím."
,,Ale Aresi."
,,Prosím."
Aresovo dech slábl.
,,Aresi já nemůžu!"
,,Prosím. Calamity. Slib mi to."
On mi řekl Calamity?
,,Aresi!"
Ares zavřel oči a nedýchal.
,,Aresi? Aresi?! Aresi!"
Ares byl už mrtvý
Slibuju ti to! Slibuju!V médiích Ares, Amber a Alexander.
Teď už víte, proč nemá Calamity ráda Baileyho😖😏
705 slov
ČTEŠ
Příběh Calamity [do mé smečky] [Dokončeno]
Short Story[Dokončeno] Tento příběh je o Calamity, která je nyní Alfa smečky Wind pack. Její život nebyl jednoduchý. Žila kdysi z vlky? Proč nenávidí Baileyho? [Dokončeno]