,,Proč jste vlastně zaútočili na naší smečku?"
,,Potřebovali jsme nový tábor." odpověděla Beta.
,,A proč?" zeptala se Calamity.
,,No víš....... takový zlatí psi zaútočili na náš tábor. Bylo jich víc než nás. Aspoň tak o polovinu. Hlavně si pamatuj, nikdy nevěř zlatým psům."
Psi? A odehnat vlky? Tomu nevěřím.
,,Vždyť jste ale silnější než psi."
,,To ano, ale když je jich víc, automaticky volíme útěk. To je takový náš pud."
,,Aha."
,,A jak ti vůbec říkají?"
,,Calamity."
,,Calamity? Vždyť taková jména dávají jen Dlouhé packy."
,,Já vím. Rodiče byli dřív vodítkoví psi. Proto mi dali takové jméno."
,,Aha." dodala Beta a odkráčela pryč z doupěte.
Co je na mém jménu špatného? Mě se líbí.,,Smečko?" zazněl Alfovo hlas.
Všichni vlci běželi ke svému Alfovi. Calamity přiběhla také.
,,Chceme vám oznámit, že už bude květolistí a to znamená, že na svět přijdou naše vlčata."
Ve smečce to šťastně zašumělo.
Tak proto jsem neviděla Alfu při boji.
,,A určitě víte, že tu máme nového člena."
Všichni se podívali na Calamity. Někteří hned odvrátili pohled a zbylí vlci zavrčeli.
Oni mě nemají rádi?
,,A většina z vás neví, jak se jmenuje."
Vlci zvědavě naklonili hlavy.
,,Jmenuje se...... Calamity." řekl Alfa z odporem.
Někteří vlci se rozesmáli, další Calamity věnovali zděšený pohled a zbytek se jen divně dívali na Alfu, jestli to myslí vážně.
Proč se mi smějou? Co jsem udělala špatně? A jak se to Alfa dozvěděl?
,,Ale vždyť takové jména dávají jen Dlouhé packy." řekl jeden vlk.
,,Ano, máš pravdu Beky. Ale nebojte se, nebyla vodítkoví pes, jen její rodiče byli vodítkoví psi." řekl Alfa a podíval se upřeně na Calamity.
,,Protože tohle jméno tady nestrpíme, musíme vybrat nové. Zítra je úplněk. Bude se konat slavnost pojmenování. Teda pokud s tím Calamity souhlasí."
Co mám říct? Mám se vzdát svého jména?
Calamity se nejistě podívala na Betu. Ta na ní jen vyzývavě kývla.
Budu dělat jen to, co říkají vlci. Jsou nejsilnější a nejstatečnější. Jedině oni mě můžou naučit, jak být jako oni.
,,Ano, přijímám tvůj nápad, můj Alfo." prohlásila s úctou Calamity.
,,Jseš chytrý pes." pochválil ji Alfa.
,,Smečko? Zítra se sejdeme u velkého balvanu a zvolíme pro naší Calamity nové jméno." dodal a šel zpátky za svojí družkou, Alfou.
Vlci se rozešli.
,,Udělalas dobře, Calamity." řekl jeden vlk.
Berou mě tu! Jsem nejšťastnější pes na světě!
Omlouvám se za kratší kapitolu, ale snad se líbí 😉.
386 slovBeta
ČTEŠ
Příběh Calamity [do mé smečky] [Dokončeno]
Short Story[Dokončeno] Tento příběh je o Calamity, která je nyní Alfa smečky Wind pack. Její život nebyl jednoduchý. Žila kdysi z vlky? Proč nenávidí Baileyho? [Dokončeno]