Kapitola 6- Kdo jste?

14 3 3
                                    

Ben a Calamity se na sebe podívali.
,,Musíme utéct!“ vyštěkl Ben.
,,Tak to ani náhodou! Musím to skončit!“
Calamity se zahleděla do dálky a spatřila smečku vlků. Elegantně vztyčila ocas a čekala až k ní vlčí smečka dorazí. Ben za ní stál a trochu vrčel. Když vlci byli pár zaječích honů od Calamity a Bena, zpomaili.
,,Ale, ale. Doufám že si nepočítala s tím, že nám utečeš.“ zasmál se vlčí alfa.
Calamity se podívala na Betu. Ta jen sklopila hlavu k zemi.
Řekla jim to! Ale aspoň že tak. Co by jí udělali, kdyby to neřekla?
,,Chci se omluvit, že jsem vaší smečku zavedla na území psů. Aresovo smrt mě mrzí jako vás, ale-“
,,Mrzí? Teď si hraješ na to že tě to mrzí? Dobře víme, že ses určitě spykla s těma ohavnýma psama!“
Calamity vykulila oči.
,,Co-“
Vlčí alfa skočil na Calamity. Kousl jí do hrdla a Calamity zakňučela. Ben ale vlčího alfu z Calamity strhl a zakousl se mu do nohy. Alfa bolestně zavyl. Snažil se Benovi vyprostit, ale nešlo mu to. Ben ho pořád držel. Ostatní vlci jen koukali na bojujícího Bena a vlčího alfu.
Typičtí vlci.
Ben alfu kousl ještě silněji a po chvíli ho pustil. Než se alfa vzpamatoval, Ben vyštěkl:
,,Utíkej!“
Calamity ho poslechla a spolu s Benem běželi neznámo kam. Alfa vstal a začal za nima kulhat, ale neměl na to sílu.
To ho aspoň nachvilku zdrží.

Calamity a Ben doběhli do dalšího lesa daleko od vlčí smečky.
,,Uffff.“ oddychl si Ben.
,,Teď budeme asi v be-“
Z keře vyskočila mladá farmářská fena. Skočila na Bena, ale ten jí ze sebe hravě setřásl. Fena se ale nedala skočila na Bena znovu, ale Calamity jí zadržela. Chytla jí za zátylek, aby jí neublížila. Smetla jí na zem a připlácla jí tlapou k zemi. Ben se otřásl.
,,Uklidni se, ano? Nechceme ti nic udělat.“ řekla Calamity uklidňujícím tónem.
Fena se konečně začala ovládat a vydechla. Calamity jí pustila.
,,Dobře. Začneme znovu. Já jsem Calamity a tohle je Ben. Jak se jmenuješ ty?“
,,Jmenuju se Besy. A tohle je Puppy, Jespa a Regina.“
Ze křoví vyskočil malý hněobílý psík, béžová fena, pravděpodobně Regina a malá černá fena, Jespa.
,,Moc nás těší.“ štěkla Jespa.
Puppy a Regina jen na pozdrav kývli.
,,Říkala jsem ti, že jsou určitě přátelští.“ řekla svým hlubokým hlasem Regina.
Besy sklonila stydlivě hlavu dolu.
,,Hledáme nějakou smečku, ke které by jsme se mohli přidat.“ řekl Ben.
,,To my taky.“ zavyla Besy a zase dala hlavu nahoru.
,,To je dobře! Můžeme hledat nějakou smečku společně!“ štěkla Calamity.
Všichni psi souhlasně kývli.

Psi se vydali směrem na sever. Šli lesem a přitom si povídali o své minulosti.
,,..... A co ty Calamity? Jaká byla tvoje minulost.“ zeptala se jí Besy.
,,Takže když jsem byla ještě malé štěně.....“
Calamity se podívala na Bena, který nesouhlasně kývl hlavou.
Má pravdu. To o těch vlcích jim říkat nebudu.
,,No?“ naklonila Besy hlavu.
,,....... když jsem byla malá, vzali si mě dlouhé packy a já pak utekla.“
,,Aha. Takže podobně jako Ben.“ řekla Regina.
,,Jo.“ Calamity souhlasně pokývala hlavou.
Co by se asi tak stalo, kdyby zjistili, že jsem dřív byla ve smečce vlků?

Psi šli už strašně dlouho. Sluneční pes už šel pomalu po své cestě spát. Musíme najít místo na spaní a ještě musíme něco ulovit.
Calamity ucítila pach dvou králíků. Pomalu se plížila. Vyskočila ze svého úkrytu a chytla jednoho králíka. Chtěla chytit i toho druhého, ale ten rychle pelášil pryč. Najednou někdo přeskočil Calamity. Byl to Ben, který se hnal za druhým králíkem. Chytil ho a šel za Calamity.
,,Dobrý čich.“ řekl uznaně.
Calamity se nadmula pýchou.
Měsíční psice stoupala po nebi. Psi pořád šli. Už byli utahaní. Besy najednou štěkla:
,,Hele! Tam je nějaká jeskyně!“
Calamity se podívala tím směrem, kterým Besy ukázala. Byla tam vážně jeskyně! Calamity cítila pach psů, ale byl zastaralý aspoň tak den. Všichni si zalezli do jeskyně. Ben si lehl ke Calamity a zašeptal:
,,Víš..... neodpověděl jsem ti to, když na nás zaútočila vlčí smečka, takže............ budeš moje družka?“
Calamity se nadechla.
Je to hodný pes a zachránil mě před vlčím alfou.
,,Ano.“ zašeptala Calamity a olízla Benovi čumák.
Ben jí to oplatil. Schoulili se k sobě a usnuli......

Calamity se probudila uprostřed noci. Cítila nějaký pach.
Psi!

                         👆Besy👆

                       👆Puppy👆

                      👆Regina👆

                       👆Jespa👆

719 slov

Příběh Calamity [do mé smečky] [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat