Kapitola 7- Neznámá smečka

18 3 1
                                    

Dvě feny se blížili ke psům a povídali si. Jedna řekla:

,,Sanny, cítíš to?"

,,Jo, Snap. To jsou nějací psi!" šeptla fena se jménem Sanny.

,,Pomalu se připlížíme a zaútočíme na ně." řekla Snap.

,,Ne! Řekneme to radši smečce."

,,Sanny, nebuď strašpitel!"

,,Já nejsem-"

,,Tak jdeme."

Feny se plížili ke spícím psům. Nevěděli, že je ale Calamity vzhůru. Když byli skoro u nich Calamity vyskočila z doupěte. Obě feny se lekly a jedna z nich začala výt.

,,Ne, nebojte! Nechceme vám nic udělat!" štěkla Calamity.

Z doupěte už vyběhl Ben a za ním Jespa, Regina, Besy a Puppy.

,,Překročili jste hranici našeho tábora!" zavrčela Snap.

,,Ale my jsme to nevěděli!" řekla Besy.

,,A zaplatíte za to!" zavrčela Sanny, která před chvílí dovyla.

Calamity ucítila pach jiných psů.

To musí být jejich smečka!

Ze křoví vyběhla smečka psů. V čele stála hnědá fena, která vypadala podobně jako Besy a hněočernobílý bojový pes.

,,Co děláte u hranicí našeho tábora?!" zavrčel ten bojový pes.

,,Hledáme nějakou smečku, ke které se můžeme přidat! Většina z nás utekla svým dlouhým packám. Prosím, můžeme do vaší smečky?" řekl Ben.

Hnědá fena se zamyslela. Pak se usmála.

,,Vlastně by jsme potřebovali nějakou posilu. Já jsem Betany. Alfa smečky. A tohle je Beta Bouřlivák." řekla a čenichem kývla na bojového psa.

,,Pojďte s námi do tábora a vyspěte se. Rozmyslíme si, jestli vás přijmeme do smečky." dodala Betany.

,,Děkujeme moc." řekla šestice psů naráz.

Spolu s neznámou smečkou šli do tábora. Alfa Betany kývla na doupě hlídkařů.                          ,,Tady zatím budete spát. Zítra se rozhodne, jaké budete mít postavení." 

Beta a Alfa zašli do doupěte. Pak šla celá smečka spát.


Calamity se probudila vedle svého druha Bena. Ten už byl vzhůru a koukal se na ní. Pak spolu vyšli z doupěte.

,,Konečně jste vzhůru!" štěkla Alfa a stoupla si na velký kámen uprostřed tábora.

Celá smečka se kolem kamenu shromáždila.

,,Nyní nováčkům určím postavení. Všichni budou hlídkaři, což znamená, že Lucky, Rex, Snap a Sanny se stávají lovci!"

Všichni noví lovci nadšeně vyštěkli.

,,Kdo není spokojený se svou pozicí, ať někoho vyzve na souboj, ale na to si vy, vodítkový psi, netroufáte, viďte?" zasmála se.

Já nejsem nějaký tupý vodítkový pes! Žila jsem z vlky a mám jejich krev! Přemohla jsem i vlčího alfu! Tenhle zablešenej pes mi nebude dělat žádný problém!"

,,Já bych si na to troufla!" štěkla Calamity.

Ve smečce to udiveně zašustilo.

,,Dobře, a koho chceš vyzvat?" zeptal se Beta.

,,Alfu!"

Smečka se zhrozila.

,,Ne! Calamity!"

,,Bene! Já to dokážu! Víš, jaká byla má minulost!" vyjela Calamity na Bena.

Ben ustoupil. Alfa Betany se Calamity podívala zlostně do očí.

,,Nějaký vodítkový pes mi nedělá žádný problém!"


401 slov

                                                                                     Betany

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

                                                                                     Betany

Příběh Calamity [do mé smečky] [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat