Első nap

424 31 14
                                    

L.T

  Reggel 7.05 , az az időpont amikor a vekkerem iszonyú hangos rikácsolással adja tudtomra ,hogy ideje felkelnem.

A jobb kezemmel lesöpröm az éjjeliszekrényem tartalmát a földre ,ami hangos csattanással jelzi annak leértét.

A vekkerem még mindig kettészeli a nyugalmat árasztó csendet így kénytelen vagyok lehajolni érte majd kinyomni.

Fájdalmasan a hasamra fordulok és úgy pasztázom a felettem lévő fehér mennyezetet.

-Miért is mentem tanárnak? - kérdeztem jobbára magamtól .

Még általános iskola 1. Osztályában kezdődött . Otthon volt 2 tengerimalacom amik állandóan egymásra ugráltak . Anyától amikor megkérdeztem ,hogy mégis mit csinálnak azt mondta ,hogy barátkoznak.

Az én életemből kimaradt az óvoda, anya otthon tanított engem Doncaster-i házunkban. Nem voltak barátaim ,így hát nagyon örültem ,hogy végre suliba mehetek és barátkozhatok.

Az első napon leírtam magam.

Úgy ugráltam az újdonsült osztalytarsaimra ,mint Tütü és Chili egymásra. A lányok és fiúk egyaránt rohantak el tőlem es szaladtak az igazgatónőhöz vagy az osztályfőnökhöz.

Még aznap behívták a szüleimet az iskolába ahol utána még 8 keserves évet kellett eltöltenem.

Egyetlen barátom volt a homokozó és anyámekon kívül , az osztályfőnököm , Mrs.Fletcher.

Egy csupa szív , csupa élet 20 éves nő volt ,aki valamilyen beteg módon szeretett és megértett engem.

Így vészeltem át az első 4 évet . Felsőben pedig kaptunk egy új osztálytársat ,akinél elég erősen kilengett a "bunkó" radar , így rá több figyelem irànyult.

Én voltam az a tipikus "könyvmoly" srác , aki szünetekben a szertárban ült és olvasott, amikor pedig elfogytak az oldalak a vegyszerek címkéit kezdtem olvasni , innen ered a kémia iránt táplált szerelmem.

Most pedig itt állok rá 15 évre , és tanár lettem abban a suliban , ahol végig szívtam 8 évet barátok nélkül .

Lehettem volna orvos , de amikor pàlyaválasztás előtt álltam úgy voltam vele ,hogy igenis elégtételt akarok venni .

Így most itt állok az egész alakos tükröm előtt egy szál boxerben és már 7.42 van .

                           * * * * * *

Sziasztok poszáták 😊😊

Szerdán terveztem , de ma hoztam a részt .
Az előző rész át lesz írva ,hogy ne legyek egy csicska , amiért másról "másolok". Szóval remélem nincs harag szelidvadallat -val és ,hogy ti is megértitek.
Azért remélem tetszik nektek a sztori , kicsit másabb mint a Drogbáró , de szerintem jobb hangvételű.

                     ich liebe euch
                                       xxL

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 25, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nyalóka és Dohány Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin