Okulun ilk günü geldi ve çattı sabahın 07:30'unda kalktım ders saat 9 da başlasa bile ilk gün olduğu için biraz dakik ve çalışkan havası vermeliydim diğer öğrencilere saat 08:00'da hazır oldum ve annem ile beraber kahvaltı masasına oturduk. Günaydınlaştık ve birşeyler yedik daha sonra dişlerimizi fırçalayıp kapıyı çektik çok heyecanlıydım okulumda ilk günümdü ve bugün beni görenler 4 yıl boyunca o şekilde hatırlayacaktı kalbim yerinden çıkacak gibiydi ve annemin konuşması ile düşüncelerim kesildi "paran var mı ?" Evet dedim ve gülümsedim. Okulun önüne gelmiştik ve 12. Sınıfların küfürleşmeleri 9. Sınıfların çekingenliklerini görüyorduk ve duyuyorduk. Annem bana şans diledi ve beni içeriye yolcu edip işine gitti. Normalde beni okula annem bırakmaz ama ilk gün olduğundan dolayı bana sormaksızın benim ile beraber gelmişti bile koridorda yürürken yanımdan geçen 12. Sınıf kızları görebiliyordum sanki parfüm şişesini başlarından aşağıya dökmüş gibi ağır kokuyorlardı ve içlerinden biri "geliyor bizimki" dedi öyle demesi ile beraber bana doğru gelen son sınıf öğrencisini gördüm fazla yakışıklıydı ve daha büyük duruyordu bana gülümseyerek "günaydın Yeşim" dedi arkama baktım ve başka Yeşim olmadığını kestirince gülümseyerek günaydın dedim. Yanaklarım kıpkırmızı olmuştu ve aklım sorular ile dolu idi bu öğrenci benim adımı nereden biliyor?
Herkes sınıflara girdi ve bana günaydın diyen yakışıklı son sınıf öğrencisi de sınıfa geldi ve kısa süreli bir şok geçirdim o öğrenci değildi o öğretmendi. Bütün kızlar onu izliyordu ve sorular soruyorlardı. İlk yılıymış ve 23 yaşındaymış.
Öyle böyle derken okul bitti bugün iyi kız ve erkek arkadaşlar edindim eve gidince öğretmenin beni sosyal medya hesabından eklediğini gördüm. Genelde öğrenciler eklemez miydi ? Ama yinede mutlu olmadım değil bende onu ekledim ve yarın için çantamı hazırlamaya koyuldum.